اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

برنامه‌ریزی فتنه 88 از دوره اصلاحات آغاز شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: طراحی و برنامه‌ریزی فتنه سال 88 و هتک حرمت به عاشورای حسینی از زمان مجلس ششم و دوره اصلاحات آغاز شد.

برنامه‌ریزی فتنه 88 از دوره اصلاحات آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین در شورای اداری بشرویه اظهار داشت: مسئولان ستادهای اجرایی و نظارتی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم آورند.
وی گفت: طراحی و برنامه‌ریزی فتنه سال 88 و هتک حرمت به عاشورای حسینی از زمان مجلس ششم و دوره اصلاحات آغاز شد که برخی از سران این جریان فتنه عاقبت به دامن سران استکبار پناه بردند که به عنوان مزدوران سرسپرده این سران شیطانی هدفی جز براندازی حکومت اسلامی و خدشه‌دار کردن اصل مطلقه ولایت فقیه نداشتند.
امام جمعه بشرویه یادآور شد: ضمن هوشیاری و دقت لازم در انتخابات مجلس نهم باید زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه نیز طی گزارشی از چشم‌انداز سند توسعه 1404 و تحول آن در آموزش و پرورش خبر داد.
علیرضا فرشاد گفت: در این سند که به نوعی نسخه دوم قانون اساسی است تأثیر آن در آموزش و پرورش از هم‌اکنون آغاز شده که راه‌اندازی مدارس علوم قرآنی، طرح عظیم تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و تغییر نظام آموزشی به طرح 6-3-3 و همچنین واگذاری بخش سواد آموزی به آموزش و پرورش از دستاوردهای مهم این سند است.
وی در مورد طرح تربیت حافظان قرآنی هم گفت: در این شهرستان جامعه هدف دانش‌آموزی با آماری معادل 16 درصد دانش‌آموزان حدود 460 نفر در این طرح ساماندهی خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه تصریح کرد: در اجرای طرح سوادآموزی در یک فاصله زمانی پنج ساله در دامنه سنی 10 تا 49 ساله 113 نفر مورد شناسایی قرار گرفته‌اند که قادر هستند دوره تحصیلی پایه و تکمیلی را بگذرانند که از بخشداران و دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی انتظار می‌رود با معرفی افراد بی‌سواد در روستاها و تشویق آنان به حضور در کلاس‌های سوادآموزی با آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشند تا در پایان پنج سال جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در این شهرستان برگزار شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول