اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

فتنه 88 از پیچیده‌ترین نوع کودتاهای مخملی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه 88 از پیچیده‌ترین نوع کودتاهای مخملی بود که با تدبیر رهبری و هوشیاری مردم در نطفه خفه شد.

فتنه 88 از پیچیده‌ترین نوع کودتاهای مخملی بود
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری امروز در نشست بررسی چگونگی ابعاد شکل‌گیری جریان فتنه و حوادث بعد از آن در دانشگاه یاسوج اظهار داشت: سناریوی خطرناک جریان فتنه یک مسئله از قبل طراحی شده از سوی دشمنان برای هدف قرار دادن اصل و رکن اساسی نظام یعنی ولایت‌فقیه بود.
 وی بیان داشت: پیش‌گویی برخی از سران فتنه در قبل از انتخابات و به جریان کشاندن رمز تقلب در انتخابات سناریویی بود که از مدت‌ها قبل توسط فریب‌خوردگان جریان فتنه و با هماهنگی و طراحی غرب در محافل و افکار عمومی به راه انداخته بودند.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این در حالی است که مشابه چنین انقلاب‌های رنگین و مخملی را در بسیاری از کشورهای دیگر طی سال‌های اخیر انجام داده و به نتیجه نیز رسیده بودند.
امیری انقلاب رنگین در کشور گرجستان در سال 2003، انقلاب مخملی 2004 در اوکراین و انقلاب مخملی در سال 2005 قرقیزستان را نمونه‌های بارزی از انقلاب‌های مخملی در برخی از کشورهای جهان دانست.
 وی گفت: دشمن در همه این انقلاب‌ها و کودتاهای مخملی به پیروزی رسید ولی در کشور جمهوری اسلامی با وجود تشخیص به موقع خطر از سوی رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت ملت قهرمان ایران شکستی مفتضحانه را در راه‌اندازی کودتای مخملی خود تجربه کرد.
 سردار امیری اظهار داشت: نقش آمریکا، اسرائیل و انگلیس در هماهنگی و برنامه‌ریزی اصولی با ماجرای فتنه، منافقین و سلطنت‌طلبان برای راه‌اندازی اغتشاشات و آشوب‌های سیاسی مهم‌ترین اقدام و هدفی بود که در سناریوی پیش‌بینی و انقلاب مخملی طراحی شده دشمن در فتنه 88 به عنوان اولین اصل دنبال می‌شد.
 این فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بروز انقلاب‌های مخملی از زمان فروپاشی شوروی سابق تاکنون ادامه دارد، افزود: طی چند ماه اخیر کودتای مخملی از سوی برخی کشورهای مداخله‌گر در امورات سیاسی کشور روسیه نیز در حال شکل‌گیری و طراحی است. 
 امیری افزود: طراحان و برنامه‌ریزان اصلی این جریان با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای گسترده و جنگ نرم مهمترین هدف خود را در همراهی کردن مردم و افکار عمومی جستجو می‌کردند. 
امیری گفت: حماسه تاریخی و یوم‌الله 9 دی توانست به عنوان نقطه عطفی  در تاریخ پرافتخار کشور جمهوری اسلامی تمامی معادلات دشمن را در هم ریزد و ریشه فتنه و فتنه‌گران و علف‌های هرز این جریان منحرف تاریخی را در ایران بخشکاند.
انتهای پیام/ص20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول