اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

مردم ‌‌با حضور پر‌رنگ در انتخابات ‌مجلس‌ مشت محکمی بر دهان دشمنان ‌می‌زنند‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ‌ورامین گفت: مردم غیور ایران اسلامی با حضور پر‌رنگ در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام می‌زنند.

مردم ‌‌با حضور پر‌رنگ در انتخابات ‌مجلس‌ مشت محکمی بر دهان دشمنان ‌می‌زنند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری ساعاتی پیش در حاشیه نمایشگاه حماسه 9 دی در جمع مردم شهرستان ری با اشاره به الگوپذیری کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی عملی برای مقابله با ظلم و ستم تبدیل شده و تحولات اخیر منطقه‌ای است.
فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به تحولات منطقه گفت: بیداری اسلامی نمونه بارزی از تأثیرپذیری ملت آزادیخواه جهان از انقلاب اسلامی ایران است.
وی در ادامه مهم‌ترین مشکل استکبار با ایران را الگو بودن جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ایران اسلامی، الگو بودن آن برای سایر کشورهای آزادیخواه جهان است.
منصوری با اشاره به حماسه 9 دی گفت: 9 دی ارادت ملت ایران به قیام حسینی و تجدید میثاق با امام و شهدای بزرگ است.
فرماندار شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: یوم‌الله 9 دی روز پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و مصداق بارز «ان تنصر و الله ینصرکم» و تجلی وحدت و یکپارچگی و آرمان‌گرایی ملت و پیوند عمیق و ناگسستنی بین مردم و رهبری است.
وی ادامه داد: نهم دی ماه اوج بصیرت و توان ملت ایران است و نباید به سادگی از کنار حوادث رخ داده در جریان فتنه سال 88 به خصوص حماسه نهم دی ماه گذشت.
منصوری بیان داشت: بصیرت جایی لازم است که امور با پیچیدگی همراه باشد که اگر امور ساده و مشخص باشد، نیازی به بصیرت نیست و حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با طراحی‌های 20 ساله دشمنان نظام جمهوری اسلامی همراه بود و از لایه های مختلفی برخوردار بود، حوادثی که با هشت ماه دفاع مقدس همراه بود تا از مبانی اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست شود.
فرماندار شهرستان ورامین تاکید کرد: دشمن در فتنه سال 88 با تمام توان، قدرت و بضاعت خود وارد صحنه شد و در این مسیر از لایه‌های مختلف اصلاح‌طلبان استفاده کرده بود و هر چند در جریان فتنه سال 88 ریزش‌هایی در کشور انجام شد اما خروجی این فتنه ثابت کرد که مردم کماکان پایبند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده و هر جا دشمن وارد صحنه شود، از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با تکیه بر ایمان و اراده ثابت می کنند که به راستی خامنه‌ای خمینی دیگر است.
فرماندار ورامین افزود: مهم‌ترین اشتباه دشمن در مقابله نرم با نظام جمهوری اسلامی این بود که عقبه خود را با سران بسته بود اما جریان حزب الله با تکیه بر عقیده و توان مردم و پشتیبانی ها و رهبری های مقام عظمای ولایت در برابر آنان ایستادگی کرد.
وی تأکید کرد: 9 دی سیلی محکم ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی بر صورت استکبار جهانی و آمریکا بود.
منصوری گفت: بازخوانی علل و عوامل حوادث ایام فتنه اهمیتی دو چندان دارد و در این میان یکی از مهم‌ترین ابعاد این فتنه بازخوانی عملکرد خواص جامعه در ایام فتنه 88 و پس از آن تا امروز است، کلید واژه فتنه 88 را باید در نامه سرگشاده و بدون سلام توام با هتاکی و تهدید به آشوب و اغتشاش برخی از خواص ‌یافت.
فرماندار شهرستان ورامین انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: امروز دشمن برای تصاحب چند کرسی مجلس وارد صحنه نمی‌شود بلکه سعی می کند ایران را که به عنوان شاخص در منطقه محسوب شده تضعیف کرده و جریان خروشان مردم ایران که ملت های اسلامی را بیدار کرده از حرکت باز دارد.
معاون استاندار تهران در پایان تاکید کرد: مردم غیور ایران اسلامی با حضور پر رنگ در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام می‌زنند.
‌انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول