اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

گنجاندن مفهوم بیداری اسلامی در یک تابلوفرش ظرافت بالایی می‌طلبد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: گنجاندن مفهوم بیداری اسلامی در یک تابلوفرش ظرافت بالایی می‌طلبد که اگر مفاهیم بیداری اسلامی بتواند در قالب یک تابلوفرش ارائه شود قطعاً کار ارزنده و زیبایی خواهد بود.

گنجاندن مفهوم بیداری اسلامی در یک تابلوفرش ظرافت بالایی می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر منطقه هفت کمیسیون حقوق بشر اسلامی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در دیدار اعضای ستاد بافت تابلوفرش بیداری اسلامی با اشاره به نقش مهم آذربایجان در دوران‌های مختلف و حساس انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار آذربایجان‌شرقی با روحیه ولایی و حماسی همچنین با تکیه بر باورهای دینی و انقلابی در هشتم دی به میدان آمده و زمینه قیام سراسری ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب و ولی فقیه را به وجود آوردند.
امام جمعه تبریز، با تحلیل حوادث پس از انتخابات و حماسه مردم تبریز در هشتم دی سال 88 تصریح کرد: راهپیمایی خودجوش عزاداران حسینی تبریز در هشتم دی زمینه‌ساز حضور میلیونی ملت ایران در سراسر کشور شد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر آگاهی مردم و فرهنگ عاشورایی در کنار هدایت‌های رهبری نبود این بیماری قابل علاج نبوده و در تار و پود انقلاب رخنه می‌کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: فتنه‌گران با آتش زدن پرچم‌های حسینی، اهانت به اصل ولایت فقیه و دادن شعارهای ملی‌گرایانه خود را از انقلاب جدا کرده و مردم نیز با مشاهده جسارت و خیانت پلید این گروه شیطانی، برای همیشه دست رد به سینه آنها زدند.
امام جمعه تبریز، نسبت به نقشه شوم دشمنان برای ایجاد مشکل دوباره در انتخابات مجلس هشدار داد و گفت: حفظ آگاهی و آمادگی کامل همچنین حرکت منطقی و اصولی در این برهه کاملاً ضروری است.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال 2.5 میلیونی دولت در عمل باید برای مردم ملموس شود، اظهار داشت: دولت باید وعده‌هایش را در این زمینه عینیت بخشد و ایجاد شغل تنها حرف نباشد.
مجتهدشبستری با بیان اینکه هم‌اکنون به دلیل برخی مدیریت‌های نادرست مشاغل کاذبی همچون خرید و فروش ارز، طلا و سکه ایجاد شده است، ادامه داد: دولت باید جلوی اینها را بگیرد و جوانان جویای کار را به سمت مشاغل تولیدی واقعی سوق دهد.
وی ضمن تجلیل از اعضای ستاد بافت تابلو‌ فرش بیداری اسلامی، انجام این کار را مهم و قابل ستایش عنوان کرده و افزود: البته بافت چنین فرشی به نقشه‌های دقیق و ظریفی نیاز دارد تا بتوان همه مفاهیم بیداری اسلامی را در آن گنجاند.
امام جمعه تبریز، به اهمیت بافت فرش دستباف تبریز و آذربایجان اشاره کرده و گفت: مدیران استان به اهمیت بافت فرش پی نبرده‌اند و در این خصوص تشویق‌های لازم از سوی آنان صورت نمی‌گیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول