اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

نمایشگاه "صدر اسلام تا بیداری اسلامی" نماد ولایتمداری بوشهری‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی نشان ولایتمداری مردم استان بوشهر است.

نمایشگاه "صدر اسلام تا بیداری اسلامی" نماد ولایتمداری بوشهری‌هاست
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در حاشیه بازدید از نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی که در روستای فقیه حسنان دشتی دائر است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: اخلاص، ولایتمداری و بصیرت در تمام اجزای این نمایشگاه دیده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: کمی امکانات مانع نشده که کار بزرگ در این نمایشگاه صورت نگیرد.
وی ادامه داد: شعار، شعار بزرگی است و نشان از بزرگی مردمان روستای فقیه حسنان دارد که از صدر اسلام تا بیداری اسلامی یک نمایشگاه می‌زنند و با حداقل امکانات در این روستای کوچک کار بزرگ انجام می‌دهند.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: یقینا قلب حضرت بقیة الله العظم(عج) از این کار عزیزان شاد است و این نمایشگاه اثر بیداری و بصیرت خود را در بازدید کنندگان دارد
صفایی بوشهری گفت: این عزیزان نشان دادند وقتی عشق، ایمان و توکل به خدا باشد با دست خالی هم می‌شود کارهای بزرگی انجام داد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این نمایشگاه کارنامه بزرگی برای مردم عزیز، دوست داشتنی و ولایتمدار فقیه حسنان شهرستان دشتی است.
وی یادآور شد: روستای فقیه حسنان در تاریخ دشتی استان بوشهر منشأ بسیاری از کارهای بزرگ و مهد تولد بزرگانی در عرصه علم و فرهنگ دینی بوده است.
صفایی بوشهری گفت: امروز در آستانه 9 دی آمدیم هم مردم را زیارت کردیم و بازدیدی داشتیم از این نمایشگاه که واقعا برای بنده خیلی جای خوشحالی  است که عزیزان، جوانان و خوبانی ما داریم که با دست خالی کارهای بزرگ می‌کنند و من دعاگوی آنان هستم.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه نشان می‌دهد که مردم ما از صدر اسلام تا الان بیداری آموخته‌اند، پربصیرتند و ولایتمدار و این نمایشگاه نشان از ولایتمداری مردم استان بوشهر است و نمایشگاهی است که نشان می‌دهد اگر امام علی(ع)، امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) تنها بودند، مردم ولایتمدار و مردم این روستا آن زمان نبودند اما الان ما هستیم و با تمام هستیمان از حریم ولایت مقام معظم رهبری که نماد اهل بیت(ع) است، دفاع می‌کنیم.
صفایی بوشهری در ارتباط با انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی، مراعات تقوا و اخلاق انتخاباتی، حضور پرشور ولایتمدارانه همه با مراعات قانون مداری را مورد تاکید قرار داد.
فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه اقدامی شایسته است که باید به آن توجه بیشتری شود.
مسئول نمایشگاه نیز از حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان بوشهر تقدیر کرد و گفت: قدم‌های آیت الله صفایی بوشهری به روستای فقیه حسنان و حضور در نمایشگاه یک تبرک است.
حسن موثق از همکاری مدیر عامل منطقه 10 شرکت انتقال گاز که با کمک خود در به‌ وجود آوردن غرفه نخلستان‌های کوفه همکاری داشته تقدیر کرد و گفت: تا کنون حدود 50 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.
انتهای پیام/م10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول