اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران:

محل ساخت پالایشگاه بهشهر جانمایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت: محل ساخت پالایشگاه بهشهر جانمایی شد.

محل ساخت پالایشگاه بهشهر جانمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هرمز محمودی‌راد بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران با اشاره به اینکه بر اساس آخرین تصمیم‌های گرفته شده از سوی مسئولان محیط زیست، مشخصات پالایشگاه در بهشهر جانمایی شده است، گفت: برای راه‌اندازی و تعیین مکان پالایشگاه در بهشهر با مشاور عالی محیط زیست و دستگاه‌های مربوط، تصمیم نهایی گرفته شده است.
هرمز محمودی‌راد تصریح کرد: زمینی که در گذشته برای پالایشگاه نفت بهشهر در نظر گرفته شده است، آزاد است و مکان دیگری در این زمینه تعیین شده است.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران نیز گفت: تا تاریخ ششم آذر 90 در سامانه رصد، اشتغال 35 هزار و 709 نفر ثبت شده است.
غلامرضا رشیدی اظهار داشت: هفت دستگاه بیشترین اشتغال را در استان دارند.
رشیدی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با 30 درصد اشتغال ایجاد شده بیشترین میزان اشتغال استان را در سامانه رصد ثبت کرده است، تصریح کرد: جهاد کشاورزی با 23 درصد در رده بعدی قرار دارد.
رشیدی با اشاره به اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هشت درصد، صندوق مهر امام رضا (ع) هفت درصد، راه و ترابری شش درصد و میراث فرهنگی شش درصد اشتغال ایجاد شده براساس تعهد را در سامانه ثبت کردند، ابراز داشت: براساس اطلاعات، هفت دستگاه 85 درصد اشتغال را در استان ایجاد کردند.
وی با بیان اینکه سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز 15 درصد در ایجاد اشتغال نقش داشتند، تاکید کرد: این آمار جدای از آمار اشتغالی است که در بخش مسکن اتفاق افتاده است.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی مازندران با اعلام اینکه قرار است بر روی آمارهایی که در سامانه انجام شد نمونه‌گیری انجام شود، ابراز داشت: از 6 هزار و 352 نمونه‌ای که در کشور قرار است اعتبارسنجی شود، 196 نمونه آن مربوط به مازندران است.
وی با اشاره به اینکه مازندران سه درصد کل نمونه‌گیری‌‌های کشور در بخش اشتغال را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: 53 درصد آمار ارائه شده مربوط به دو دستگاه در استان است.
‌انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول