اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت محیط زیست پالایشگاه جم خبر داد:

اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم از اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم خبر داد.

اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مرتضی عرب‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین مراکز پالایشگاهی در کشور است و در حال حاضر بیش از 27 درصد گاز کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود.
وی افزود: برای رفع آلاینده‌های زیست محیطی در این پالایشگاه اقدامات مهم و موثری انجام شده و در سال جاری نیز این روند با شتاب بیشتری انجام می‌شود.
رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم از اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: آخرین مرحله از اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی سال جاری این شرکت توسط شرکت معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به پایان رسید.
عرب‌زاده تصریح کرد: با انجام این اندازه‌گیری پرونده این دوره نیز به پایان رسید و شرکت پالایش گاز فجر جم بار دیگر نشان داد که حوزه‌های زیست‌محیطی خود را با حساسیت بالایی دنبال می‌کند.
وی افزود: اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیست و عوامل زیان‌آور محیط کار در سطح شرکت شرکت پالایش گاز فجر جم از سال 1387 بصورت فصلی هر سه ماه یکبار انجام می‌شود.
رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: در این مرحله همچون مراحل قبل به اندازه‌گیری نمونه‌های پساب‌های صنعتی و بهداشتی در زمینه آزمایش‌های فیزیکی، شیمیایی و میکروبیولوژی پرداخته شد.
وی ادامه داد: در بخش آلاینده‌های هوا نیز در ارتباط با گازهای خروجی از دودکش‌های موجود در سطح شرکت و گازها و بخارات شیمیایی محیط کار اندازه‌گیری‌های لازم انجام شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول