اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

پالایشگاه جم بیش از 450 ایثارگر دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: پالایشگاه جم بیش از 450 ایثارگر دارد.

پالایشگاه جم بیش از 450 ایثارگر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر دوشنبه در دیدار مسئولان جم از جانبازان پالایشگاه جم اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران و رزمندگان از مهم‌ترین ارکان موفقیت و سربلندی این نظام هستند و بسیاری از موفقیت‌های امروز مرهون این عزیزان است.
وی افزود: رزمندگان و جانبازان با ایثار جان خود و تقدیم بخشی از بدن خود در واقع دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و تجلیل از این عزیزان یک امر لازم است.
امام جمعه شهرستان جم با تجلیل از ایثارگران پالایشگاه جم و با بیان اینکه این پالایشگاه بیش از 450 ایثارگر دارد خاطرنشان کرد: این پالایشگاه در مسیر موفقیت روزافزون قرار دارد و بدون تردید وجود بابرکت ایثارگران در موفقیت‌های این پالایشگاه تاثیر اساسی دارد.
گنجی تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی باید قدر موقعیت کنونی را بدانیم و با تلاش شبانه‌روزی در مسیر اعتلای هر چه بیشتر نظام تلاش کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر انحرافات گفت: رزمندگان و ایثارگران در برابر دشمن ایستادند تا ارزش‌ها زنده بماند و برای تجلیل از این قشر باید ارزش‌ها را ترویج کنیم و باید از گسترش انحرافات و کج‌روی‌های جلوگیری کنیم.
فرماندار جم نیز ابراز داشت: امروز همه موظف به تجلیل از ایثارگران و رزمندگان و خانواده شهدا هستیم و مسئولان نیز باید تکریم این قشر را در دستور قرار دهند.
خلیل عبداللهی اضافه کرد: پالایشگاه جم در امر تکریم جانبازان و ایثارگران پیش‌قدم است و مسئولان این پالایشگاه اهمیت خوبی به ارزش‌ها داده‌اند و امیدوار هستیم این روند در سایر ادارات نیز تداوم داشته باشد.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر پالایشگاه فجر جم با داشتن 457 ایثارگر نقش مهمی در تولید انرژی کشور بر عهده دارد و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌شود.
پالایشگاه جم پنج شهید، 123 جانباز، 12 آزاده،63 خانواده شهید و 254 رزمنده دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول