اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

تولید روزانه 200 تن گاز مایع در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل پالایشگاه جم از تولید روزانه 200 تن گاز مایع در پالایشگاه جم خبر داد.

تولید روزانه 200 تن گاز مایع در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی عصر امروز در بازدید از پروژه ال پی جی پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم نقش مهمی و تاثیرگذاری در تامین سبد انرژی کشور دارد و بیش از 27 درصد گاز کشور در این مجموعه بزرگ پالایشگاهی تولید و تصفیه می‌شود.
وی افزود: تلاش برای تولید حداکثری و کیفیت‌بخشی به تولید از مهم‌ترین اولویت‌های این پالایشگاه است و در سال جهاد اقتصادی این روند بهبود یافته است.
مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به وضعیت پروژه ال پی جی خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای این پروژه مهم‌ترین اولویت پروژه‌های پالایشگاه جم است.
اسلامی تصریح کرد: از مسئولان و مدیران پروژه می‌خواهیم تا نسبت به رفع موانع و نواقص موجود برای راه‌اندازی پروژه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: بر اساس طراحی پالایشگاه فجر جم، مشکل سوخت مصرفی از گازهای استحصالی از مایعات گازی که در حال حاضر در مشعل‌های پالایشگاه ( FLARE ) سوخته و موجب آلودگی محیط زیست می‌شود ،پس از راه‌اندازی این پروژه برطرف خواهد شد.
اسلامی اذعان داشت: راه‌اندازی این پروژه علاوه بر حفظ محیط زیست، صرفه‌جوئی بالای اقتصادی نیز برای شرکت خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: در حال حاضر پیشرفت کلی پرو‍ژه ال پی جی معادل 90 درصد است و بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده این طرح تا قبل از پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.
اسلامی از تولید روزانه 200 تن گاز مایع در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحد روزانه 200 تن گاز مایع و 80 تن مایعات گازی تولید می‌شود.
وی گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و تعالی پالایشگاه بهره می‌گیریم و بویژه در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش بسیار بیشتری هستیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول