اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

پیشرفت 100 درصدی درمانگاه صنعتی پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از پیشرفت 100 درصدی درمانگاه صنعتی پالایشگاه جم خبر داد.

پیشرفت 100 درصدی درمانگاه صنعتی پالایشگاه جم
رحیم اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بر اساس آمار موجود بیش از 27 درصد گاز کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود.
وی افزود: کیفیت‌بخشی در امر تولید و استمرار تولید و همچنین افزایش بهره‌وری در این پالایشگاه به عنوان مهم‌ترین اولویت است و امیدوار هستیم در این عرصه به نتایج مورد نظر برسیم.
مدیرعامل پالایشگاه فجر جم خاطرنشان کرد: در سال گذشته شاهد ثبت رکوردی بی‌نظیر در تولیدات پالایشگاه بودیم و با تولید 125 میلیون متر مکعب در روز، رکورد جدیدی در تاریخ 23 ساله این پالایشگاه به ثبت رسید.
اسلامی تصریح کرد: در سال 90 نیز شاهد تلاش بسیار زیادی برای تولید حداکثری در پالایشگاه فجر جم هستیم و همه برای شکوفایی اقتصادی و افزایش بهره‌وری در این مجموعه فعال هستند.
وی با اشاره به طرح‌های مهم پالایشگاه جم اضافه کرد: پروژه احداث واحد تولید گاز مایع از مهم‌ترین طرح‌هاست که با راه‌اندازی این طرح بیش از 200 تن در روز گاز مایع تولید می‌شود.
این مسئول گفت: در حال حاضر متوسط تولید مایعات گازی معادل 40 هزار بشکه در روز است که با احداث واحد تولید گاز مایع به بیش از 200 تن در روز افزایش می‌یابد.
اسلامی اضافه کرد: بیش از 30 میلیارد تومان برای احداث این واحد هزینه شده که در کمتر از یکسال بازمی‌گردد و بر اساس برآورد انجام شده، سالانه بیش از 55 میلیارد تومان درآمد حاصل از تولیدات این واحد است.
وی یادآور شد: پروژه ذخیره‌سازی نیتروژن نیز از دیگر طرح‌های در دست اجرا در پالایشگاه جم است که بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل پالایشگاه جم از پیشرفت 100 درصدی درمانگاه صنعتی پالایشگاه جم خبر داد و اذعان داشت: طراحی و ساخت این درمانگاه به اتمام رسیده که با تجهیز شدن ایین درمانگاه به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
اسلامی همچنین به راه‌اندازی سیستم بازیافت تصفیه بیولوژیکی در این پالایشگاه اشاره کرد و متذکر شد: سیستم بازیافت تصفیه بیولوژیکی پالایشگاه به منظور مصارف فضای سبز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول