اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره رشد تهران صورت گرفت

تقدیر از کتاب «هوش عاطفی در محیط کار»

خبرگزاری فارس: مدیر نشر نوشته گفت: از کتاب "هوش عاطفی در محیط کار " نوشته اصغر نوری امام‌زاده‌ای در اصفهان تقدیر شد.

تقدیر از کتاب «هوش عاطفی در محیط کار»
سید مهدی آل صاحب فصول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این کتاب به بررسی کاربرد هوش عاطفی در محیط کار می‌پردازد، زیرا به گفته کارشناسان موفقیت در محیط کار از جمله موقعیت‌هایی است که نیاز اساسی به هوش عاطفی دارد.
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده در سال‌های اخیر مشخص شده که هوش عاطفی پایین موجب کاهش موفقیت و رشد فردی کارکنان مؤسسات مختلف شده و بر عکس کاربرد صحیح هوش عاطفی به کسب نتایج مثبت و سازنده هم در سطوح فردی و هم سازمانی منجر می‌گردد.
مدیر نشر نوشته تصریح کرد:در کتاب هوش عاطفی در محیط کار ضمن نشان دادن تأثیر هوش عاطفی در برقراری ارتباط با خود و دیگران و تأثیر آن در محیط کار، راه‌‌های افزایش آن در محیط کار مورد بررسی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این کتاب در سال 88 نیز موفق به کسب رتبه برگزیده بخش ارتباطات اجتماعی در جشنواره خادمان نشر شده است.
صاحب فصول با اشاره به اینکه امسال همچنین چندین عنوان کتاب از انتشارات نوشته موفق به کسب رتبه در جشنواره خادمان فرهنگ مکتوب شد، بیان داشت: در این جشنواره لوح سپاس و جایزه ویژه به جواد یا‌رعلی مؤلف کتاب «ارزشیابی توصیفی» به دلیل توجه ویژه به ارزش‌یابی به عنوان جزء جدایی‌ناپذیر تمامی فرایندها و فعالیت‌ها تعلق گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین با توجه به نیاز مخاطبان به کتابی فارسی‌زبان که  مسائل تربیتی را به روش فلسفی مورد بررسی قرار دهد و به شیوه‌ای دقیق و عمیق خواننده را به زمینه و بستر تاریخی مسائل تعلیم و تربیت سوق دهد، از علیرضا شواخی، سیروس محمودی، مریم انصاری و شقایق نیک‌نشان به عنوان مترجم‌های کتاب «فلسفه تعلیم و تربیت» اثر نل نودینگز به دلیل در نظر گرفتن این موضوع تقدیر شد.
مدیر نشر نوشته با بیان اینکه آثار مطلوب بسیاری با محتوای آموزش کودک به دبیرخانه همایش ارسال شده بود، اظهار داشت: در نهایت هیئت داوران لوح سپاس و جایزه ویژه خود را در این زمینه به مرضیه گلاب‌گیر اصفهانی نویسنده کتاب «قصه‌های اشی» از انتشارات نوشته به دلیل نیاز سنجی مناسب سن مخاطب و پاسخ‌گویی به اساسی‌ترین سوال‌های دنیای کودکانه با بیانی ساده و روان اهدا کرد.همچنین محبوبه رنجبران تصویرگر این کتاب لوح سپاس و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.
صاحب فصول در ادامه بیان داشت: علاوه بر این لوح سپاس هیئت داوران در بخش آموزش کودک به علی رشیدی سراینده کتاب «شهرک الفبا» از انتشارات نوشته به دلیل استفاده هوشمندانه از نظام موسیقیایی شعر کودکانه برای آموزش حروف و آواها تقدیم شد و با اهدای لوح سپاس از زهره صادقیان و مجید طرقی تصویرگران همین کتاب تقدیر شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول