اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب سال تبلیغ منتشر شد

خبرگزاری فارس: مؤلف کتاب سال تبلیغ گفت: کتاب سال تبلیغ با محوریت زندگینامه، ولادت و شهادت اهل بیت، مباحث اخلاق فردی، سیاسی و اجتماعی،‌ مبحث عقاید، فقه، احکام، شهید، شهادت، مهدویت، زندگی و وفات علما و مراجع و مناسبت های ملی ویژه مبلغان منتشر شد.

کتاب سال تبلیغ منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام سیدکریم آقا میری اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مبلغان ارجمند و فرهیختگان عرصه تبلیغ و تبیین معارف بلند اسلام و پیشنهادهای ارزشمندی که دریافت کرده‌ایم بر آن شدیم تا بعد از انتشار سالنامه تبلیغ 90 با نگاهی تازه «کتاب سال تبلیغ» را منتشر کنیم.
رئیس اداره محصولات فرهنگی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: بیان مناسبت‌های شمسی، قمری و میلادی، تبیین مناسبت‌ها از نگاه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و سخن روز به مناسبت مهم‌ترین رخدادهای هر روز بخشی از مطالب گردآوری شده در کتاب سال تبلیغ است.
آقامیری عنوان کرد: اوقات شرعی شهرهای مشهد، قم و تهران پیامک‌های روزانه، تصویرگری مناسبت‌های مختلف و تصاویر عالمان برجسته دینی بخش دیگری از مطالب و محتواهای ارائه شده در کتاب سال تبلیغ است.
وی خاطر نشان کرد: تقویم عبادی، احکام و آداب ازدواج و اموات، سوگنامه آل محمد، معرفی پایگاه‌های اینترنتی مراجع تقلید و وبلاگ‌های علما و طلاب و معرفی مراکز پاسخگویی شیعی از بخش‌های جانبی کتاب سال تبلیغ است.
مؤلف کتاب سال تبلیغ بیان کرد: محتوای کتاب سال تبلیغ نسبت به سالنامه تبلیغی 90 کاملا جدید بوده و بر اساس نیازهای مبلغان تهیه و طراحی شده است.
وی تأکید کرد: موضوعات کتاب سال تبلیغ با محوریت زندگینامه، ولادت و شهادت اهل بیت علیهم السلام و فرزندان گرامی ایشان، مباحث اخلاق فردی، سیاسی و اجتماعی،‌ مبحث عقاید، فقه، احکام، شهید، شهادت، مهدویت، زندگی و وفات علما و مراجع و مناسبت‌های ملی طراحی شده است.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول