اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران:

فضای کتابخانه‌های عمومی مازندران مناسب نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های مازندران گفت: کتابخانه‌های عمومی مازندران به لحاظ شاخص‌های آماری در منابع و فضای کتابخانه‌ای در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

فضای کتابخانه‌های عمومی مازندران مناسب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمداسماعیل امامزاده صبح امروز در دیدار با سیدعباس ‌حسینی‌نژاد فرماندار شهرستان ساری اظهار داشت: برای بهتر شدن این وضعیت،‌ نیازمند همراهی تمام مسئولان به ویژه مسئولان ارشد شهرستان‌ها هستیم.
وی با اعلام اینکه برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز در افق 1404 در مقوله کتابخوانی نیازمند حرکت روبه جلو در ساخت کتابخانه‌ها هستیم، بیان داشت: افزایش اعضای فعال و مراجعه کنندگان، افزایش تعداد امانت، افزایش فضای مجهز به نرم‌افزارها و تجهیز کتابخانه‌ای، مهم‌ترین شاخص کتابخانه‌ها در ترویج کتابخوانی است و دایر کردن کتابخانه‌های جدید در رشد این شاخص‌ها تاثیر دارند.
دبیر سند نهضت مطالعه مفید در استان مازندران از فرماندار ساری درخواست کرد تا در تهیه زمین برای احداث کتابخانه جدید در شهرستان ساری همکاری داشته باشد.
فرماندار ساری نیز با تاکید بر داشتن کتابخانه‌های مرکزی در استان، دایر کردن کتابخانه‌های مرکزی با هدف فراهم کردن منابع مورد نیاز، دسترسی آسان‌تر به کتاب‌های درخواستی را گامی موثر در ترویج کتابخوانی، بالا بردن سطح بینش و آگاهی مردم دانست.
سیدعباس ‌حسینی‌نژاد ابراز امیدواری کرد با همراهی فرمانداری و اداره کل کتابخانه‌های استان با تخصیص اعتبارات برای احداث کتابخانه مرکزی در استان، اقدام‌های موثری انجام شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول