اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر انجام شد

انتخاب طبس به عنوان نخستین شهر نمونه اسلامی

خبرگزاری فارس: طی مراسمی، از سوی «جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار»، طبس به عنوان نخستین شهر نمونه اسلامی کشور انتخاب و سند چشم‌انداز این شهر رونمایی شد.

انتخاب طبس به عنوان نخستین شهر نمونه اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، ظهر امروز طی مراسمی، از سوی «جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار»، طبس به عنوان نخستین شهر نمونه فرهنگی و اسلامی کشور انتخاب شد و ضمن رونمایی از سند چشم‌انداز این شهر، سند به امضای نماینده مردم طبس در مجلس و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان طبس رسید.
همچنین در این ارتباط مکانی مستقر در فرمانداری طبس در اختیار جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار قرار گرفت.
دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در این مراسم اظهار کرد: این جمعیت، مجموعه‌ای فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در عرصه‌های مدیریتی و فرهنگی کشور فعالیت می‌کند.
حسین اسماعیلی بیان کرد: در حاکمیت اسلامی و در کشور و حکومتی که در رأس آن ولایت مطلقه فقیه و رهبری نائب امام زمان(عج) قرار دارد، باید ثابت کرد که می‌توان این مدیریت را در جهان حاکم کرد که این یک وظیفه همگانی است.
وی درباره شهر نمونه اسلامی خاطرنشان کرد: سند چشم‌انداز شهر نمونه اسلامی با بررسی و تحقیق بسیاری از اساتید برتر کشور تهیه شده است و در قالب این سند برنامه‌هایی در طبس به عنوان اولین شهر نمونه اسلامی کشور اجرا خواهد شد.
دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار اضافه کرد: اجرای برنامه‌های سند چشم‌انداز شهر نمونه اسلامی تنها با یاری و کمک مضاعف مردم ‌به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران امکان‌پذیر است، چراکه فرهنگ دولتی و ابلاغ‌کردنی نیست.
وی همچنین از امکان عضویت خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به منظور بهره‌مندی از خدمات این جمعیت خبر داد و عنوان کرد: راه‌اندازی مجموعه قرارگاه سایبری، تشکیل باشگاه حیاباوران، اشتغال‌زایی، و حمایت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دیگر اقدامات این جمعیت است.
سخنرانی عزیز بهزادی فرماندار شهرستان طبس و محمدکریم عابدی نماینده مردم طبس در مجلس درباره سند چشم‌انداز شهر نمونه اسلامی، مرثیه‌سرایی به‌وسیله صادق قاضی‌زاده فرزند شهید، پخش انیمیشنی از صحنه‌های جبهه و جنگ، پخش کلیپی از سخنان حضرت امام خمینی(ره)، امضای سند چشم‌انداز شهر نمونه اسلامی به‌وسیله جمعی از مسئولان، و افتتاح دفتر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار مستقر در فرمانداری طبس، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول