اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت میگیرد؛

بهره‌برداری از 69 پروژه در طبس

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار طبس گفت: در ایام هفته دولت امسال، بهره‌برداری از تعداد 69 پروژه با مجموع اعتبار 77 میلیارد ریال در شهرستان طبس آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از 69 پروژه در طبس
یوسف وهابی کارکنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، به بیان پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال در طبس پرداخت و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مجموع تعداد 69 پروژه برای افتتاح در ایام هفته دولت امسال در شهرستان طبس آماده شده است.
وی ادامه داد: اعتبار کل این 69 پروژه در مجموع بالغ بر 77 میلیارد ریال است.
معاون فرماندار طبس و مسئول ستاد بزرگداشت هفته دولت این شهرستان بیان کرد: از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام هفته دولت در شهرستان طبس، تعداد 20 پروژه مربوط به جهاد کشاورزی، 17 پروژه مربوط به مخابرات، 5 پروژه مربوط به نوسازی مدارس، 4 پروژه مربوط به کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و 4 پروژه مربوط به مدیریت توزیع برق است.
وی افزود: همچنین 4 پروژه مربوط به شبکه بهداشت و درمان، 4 پروژه مربوط به شهرداری طبس، 3 پروژه مربوط به فرودگاه، 2 پروژه مربوط به شهرداری عشق‌آباد، 2 پروژه مربوط به مسکن و شهرسازی، 2 پروژه مربوط به تعاون، یک پروژه مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و یک پروژه مربوط به ثبت اسناد است.
وهابی کارکنده گفت: علاوه بر این در هفته دولت امسال تعداد 2 پروژه در شهرستان طبس مربوط به شهرداری عشق‌آباد و مخابرات با مجموع اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر حضور مردم در برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: به‌منظور حضور حداکثری عموم مردم در برنامه‌های هفته دولت در طبس، اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق بیلبوردهای سطح شهر در حال انجام است و علاوه بر این برگزاری دیدارهای عمومی مردم سه بخش طبس، دستگردان و دیهوک با مسئولان شهرستان در برنامه هفته دولت امسال قرار گرفته است.
معاون فرماندار طبس و مسئول ستاد بزرگداشت هفته دولت این شهرستان اضافه کرد: همچنین براساس برنامه زمان‌بندی شده، برگزاری نشست‌های خبری تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبس با خبرنگاران و اصحاب رسانه در هفته دولت پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول