اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طبس:

طبس بیشترین اعتبار عمرانی استان را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار طبس گفت: بیشترین اعتبار عمرانی استان یزد در سال 1390، پس از مرکز استان به شهرستان طبس اختصاص یافته است.

طبس بیشترین اعتبار عمرانی استان را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، عزیز بهزادی در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان طبس در سال 1390 با اشاره به اینکه اعتبار عمرانی امسال شهرستان‌ها در حال تحقق است، اظهار داشت: اعتبار عمرانی استان یزد در مجموع حدود 860 میلیارد ریال است که از این مبلغ حدود 180 میلیارد ریال ویژه مناطق محروم است.
وی ادامه داد: مجموع اعتبار عمرانی اختصاص یافته به شهرستان طبس به غیر از اعتبار مناطق محروم، بالغ بر 100 میلیارد ریال است و بر این اساس بیشترین اعتبار عمرانی استان یزد، پس از مرکز استان به شهرستان طبس اختصاص یافته است.
فرماندار شهرستان طبس با بیان اینکه بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبس نیازمند انتفاع از اعتبارات عمرانی شهرستان هستند، افزود: در اختصاص اعتبار به دستگاه‌های اجرایی طبس، دستگاهی از نظر ما پنهان نمانده و حقی تضییع نخواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به وجود نقاط حادثه‌خیز در راه‌های طبس و لزوم مرمت برخی راه‌ها، بیشترین مبلغ از اعتبارات عمرانی شهرستان معادل 23 میلیارد ریال به اداره راه و ترابری طبس در حال اختصاص است و علاوه بر این برای احداث مدرسه شهرک مسکن مهر طبس و موضوعات فرهنگی به‌ویژه نماز نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.
بهزادی در بخش دیگری از سخنان خود به نهضت امت اسلامی و بیداری کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به سمت و سوی جهانی شدن پیش می‌رود که دلیل جهان‌شمول بودن این انقلاب، ریشه داشتن آن در مذهب، قرآن و نماز است و اکنون نیز آنچه می‌تواند جهان اسلام را نجات دهد قرآن است.
وی اضافه کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که وحدت اسلامی، قذافی را نیز به سرنوشت حسنی نامبارک دچار و کاخ این دیکتاتور را زیر و رو کرد، و این ندای الله‌اکبر است که سران ستمگر را یکی پس از دیگری به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد.
فرماندار شهرستان طبس تصریح کرد: منتظریم تا بزودی جرثومه فساد وهابیت و بت بزرگ خاورمیانه در عربستان نیز از بین رفته و پرچم لااله‌الله به دست شیعه بر بالای کعبه و حرم رسول‌الله به اهتزاز درآید.
وی ادامه داد: امروز آمریکا نیز دچار مشکلات عدیده اقتصادی شده و بزودی کاخ سفید را مانند کاخ کرملین ویران خواهیم دید و سرزمین فلسطین نیز از لوس وجود صهیونیست‌ها پاک خواهد شد.
بهزادی ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مسائل مذهبی و فرهنگی گفت: در کنار عبادت و نماز؛ مفاسد، تفرقه و کینه از بین رفته و وحدت، صمیمیت، یک‌رنگی و یک‌دلی به‌وجود می‌آید.
معاون فرماندار طبس و مسئول ستاد بزرگداشت هفته دولت این شهرستان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه و معرفی خدمات ارزشمند دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.
یوسف وهابی کارکنده یادآور شد: راز ماندگاری شهیدان والامقامی مانند رجایی و باهنر و تبدیل شدن این عزیزان به عنوان سمبل در ایام هفته دولت، تنها به دلیل ساده‌زیستی، برای مردم و با مردم بودن، خدمت‌گذاری بی‌منت برای مردم، کار و تلاش شبانه‌روزی، ایستادگی در برابر تهدیدها، شجاعت و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی و دفاع آنها از حقوق محرومان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در طبس پرداخت و گفت: تعداد 69 پروژه با اعتبار 57 میلیارد ریال برای بهره‌برداری در ایام هفته دولت امسال در شهرستان طبس در نظر گرفته شده است و علاوه بر این دو پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون ریال در این هفته کلنگ‌زنی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ مدیران ادارات و نهادهای شهرستان طبس قبل از شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان طبس، به مناسبت هفته دولت با حضور در گلزار شهدای امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) طبس و قرائت زیارت شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
زیارت امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) و اهدای لوح تقدیر از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده معظم شهدای شهرستان طبس به مدیرعامل آستان مبارک امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) طبس به دلیل احداث گلزار شهدای این امامزاده نیز از دیگر برنامه‌های امروز قبل از آغاز جلسه شورای اداری طبس بود.
گلزار شهدای امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) طبس با هزینه 870 میلیون ریال احداث شده که در آن 84 عدد چراغ دخمه‌ای و 8 عدد چراغ انعکاسی به‌کار رفته و همچنین برای احداث آن 288 مترمکعب خاکبرداری انجام شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول