اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‌ریزی ورزش همگانی:

شورای همگانی ورزش در کشور تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: شورای همگانی ورزش کشور به ریاست وزیر ورزش و جوانان تشکیل شده است.

شورای همگانی ورزش در کشور تشکیل شد
محمود صیدانلو امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم به تجربه کشورهای که در زمینه ورزش‌های همگانی از ما پیشی گرفتند برسیم نیاز به ارتقای فرهنگ‌سازی در این زمینه داریم، بیان داشت: فرهنگ‌سازی یعنی دست‌یافتن به دانایی و دانشی که در آن خانواده‌ها ورزش را در سبد خانواری خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف توسعه ورزش همگانی دولت وظایفی دارد، یادآور شد: دولت در این زمینه هم برنامه توسعه‌ای دارد و هم هزینه‌ می‌کند.
صیدانلو با بیان اینکه در کنار تلاش‌های دولت هر ایرانی برای ورزش خود همت و برنامه‌ریزی کند، گفت: ورزش همگانی به دلیل اینکه در زمینه رشد ورزش قهرمانی موثر است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: سلامت و شادابی جامعه در عمومی کردن همه رشته‌های ورزشی است.
این مسئول با بیان اینکه باید همه رشته‌های ورزشی که برای ذوق و شادابی به وجود آمده عمومی شود، گفت: هدف در رویکرد ورزش همگانی این است که با کمترین هزینه این ورزش‌ها در اختیار و دسترسی مردم فراهم شود.
وی با اعلام اینکه ورزش همگانی وظیفه یک مجموعه خاص نیست، افزود: دستگاه های زیادی نقش دارند به ویژه شهرداری‌ها که باید زمینه نشاط جامعه را فراهم کنند.
صیدانلو از تشکیل شورای همگانی ورزش کشور خبر داد و اذعان داشت: ورزش همگانی را نباید از نظر امکانات دید بلکه باید تعریف درستی از ورزش درستی ارائه کنیم.
انتهای‌ پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول