اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

ایجاد فرهنگ‌های جدید اسلامی نیاز به عزم همگانی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: ایجاد فرهنگ‌های جدید اسلامی نیاز به عزم همگانی به ویژه در میان مسئولان دارد.

ایجاد فرهنگ‌های جدید اسلامی نیاز به عزم همگانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای فرهنگ عمومی وظیفه بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص فرهنگ شهرستان را دارد باید در کار فرهنگی به ظرافت و زمان توجه شود که در این راستا اعضای شورای فرهنگ عمومی، ارتباط خود را با دبیرخانه این شورا بیشتر کنند.
وی با تأکید به اعضای شورای فرهنگ عمومی گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف شامل وقف، زکات، علم‌آموزی، مسائل اقتصادی و... به دبیرخانه ارائه دهند تا در این شورا در خصوص آن تصمیم‌گیری و در جامعه عملی شود.
فرماندار ملایر به نخستین سال اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح بسیاری بر این تصور بودند که این طرح با مشکل مواجه خواهد شد اما بعد از اجرای یک سال از آن شاهد موفقیت‌های خوبی در این زمینه بودیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در ایام محرم در ملایر گفت: خوشبختانه مراسم عزاداری در ایام محرم به خوبی برگزار شد و مردم تذکرات داده شده از جمله رعایت شئونات اسلامی را رعایت کردند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
خیریانپور ضمن تقدیر از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات و بقیه دستگاه‌ها در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم اظهار کرد: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هر چه بیشتر باید در جامعه احیا و نهادینه شود.
وی به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌ها باید در ارتباط با فرهنگ تبلیغات و انتخابات اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان باشیم.
فرماندار شهرستان ملایر در پایان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس مقبولیت عمومی استوار است، تصریح کرد: این مقبولیت بستگی به آرای مردمی دارد و زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری مردم باید فراهم شود که شورای فرهنگ عمومی در این زمینه تأثیر خوبی دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول