اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران:

شهرداری‌های مازندران برای درآمد پایدارشان تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران گفت: شهرداری‌های مازندران برای درآمد پایدارشان تلاش کنند.

شهرداری‌های مازندران برای درآمد پایدارشان تلاش کنند
سید علی‌اصغر حسینی در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل دفتر شهری شوراهای استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه فعالیت‌هایی که تاکنون در دفتر امور شهری استانداری مازندران انجام شد توسعه شهری را در شهرهای مازندران سبب شده، اظهار داشت: تلاش می‌شود تا نقاط قوت را ادامه و ضعف‌ها را شناسایی و تقویت کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید اهتمام ویژه‌ای به تاکیدهای استاندار مازندران در بحث مدیریت شهری داشته باشیم، یادآور شد: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای شوراها، شهردارها و آموزش همگانی، فعالیت در امور شهری تسهیل می‌شود و هزینه‌های این بخش کاهش می‌یابد.
حسینی با اشاره به اینکه شهرداران باید توجه ویژه‌ای به درآمد پایدار در شهرداری‌ها داشته باشند، خاطرنشان کرد: درآمد پایدار شهرداری‌ها موجب توسعه شهری و توانمندی‌های این نهاد خدماتی شده و فضایی برای ایجاد رفاه شهروندان فراهم می‌کند.
این مسئول با تاکید به اینکه توجه به تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار شهرداران قرار گیرد، تصریح کرد: برخی فعالیت‌ها در کنار کارهای خدماتی، رضایت‌مندی شهروندان را فراهم می‌کند که احترام به جایگاه شهروندان است.
وی با اشاره به اینکه در عرصه مدیریت شهری به عنوان یک خدمتگزار حاضر خواهیم شد، متذکر شد: در حوزه مدیریت شهری از تجربیات مدیران این عرصه استفاده می‌شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران اذعان داشت: مازندران از ظرفیت‌های خوب مدیریت شهری برخوردار است که می‌توان با تلاش شهرداران شهرهای استان را توسعه بخشید.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول