اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار میثاق با ولایت؛

زنگ بصیرت در اردبیل به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: با شعار میثاق با ولایت زنگ بصیرت در مدارس استان اردبیل به صدا درآمد.

زنگ بصیرت در اردبیل به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز و در سالن شهید دیرین اردبیل برگزار شد مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: نهم دی استمرار حرکت شهدای کربلا و انقلاب اسلامی بود که حماسه ماندگار این روز و خلق این حماسه بزرگ از طرف مردم غیرتمند و پر آوازه ایران اسلامی تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت است.
احمد محمودزاده با بیان اینکه ملت ما در 9 دی پیمان ناگسستنی امت و ولایت را به منصه ظهور گذاشتند، افزود: زنگ بصیرت در واقع پیوند رهبری و درخشش نسل سوم انقلاب است.
این مسئول ابراز داشت: یوم‌الله نهم دی ماه روز مبارکی است که نوجوانان و جوانان به نمایندگی از نسل سوم انقلاب به میدان آمده و در تبعیت از مقام ولایت حضوری شور‌انگیز آفریدند.
محمودزاده افزود: حساسیت این روز به این لحاظ است که انقلاب ما با غرور و افتخار از نسل دوم و سوم انقلاب تحویل گرفته و به نسل حاضر هدیه شده و امروز دانش‌آموزان ما باید در تداوم انقلاب اسلامی نقش محوری ایفا کنند.
وی 9 دی‌ ماه را روز سر افکندگی استکبار و سرافرازی برای ملت ما عنوان کرد و گفت: انقلاب‌های رنگین همگی از ابتدا محکوم به شکست بودند و تنها خفت و خواری آن برای فتنه جویان باقی مانده است.به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: در روز نهم دی ماه دنیا بار دیگر عظمت و استقلال ایران را به نظاره نشست و از همین جا اعلام می‌کنیم استکبار باید سر در گریبان حقارت خود فرو ببرد و بیش از این دم از کد‌خدایی در جهان را نزند چرا که تا اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه در ایران پا برجاست بیداری اسلامی روز به روز گستردگی و عظمت خواهد یافت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول