اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

هدف جریان انحرافی تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان فتنه و انحرافی اهداف روشنی از قبیل تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه دارند.

هدف جریان انحرافی تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه است
غلامرضا کرمی امروز در حاشیه نام‌نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده اصولگرا در مجلس ولایی بودن و به عبارتی سینه چاک بودن برای ولایت است.
وی افزود: با توجه به اینکه جریان فتنه و انحرافی اهداف روشنی از قبیل تضعیف جایگاه ولایت فقیه دارند، مهم‌ترین مشخصه یک نماینده ارزشی در وهله اول سرباز ولی‌فقیه بودن است و اینکه در این موضع بسیار محکم و استوار باشد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: به هر مقدار که نماینده بتواند برای خدمت به مردم حوزه نمایندگی‌ وقت بگذارد یک تکلیف است و ضمن اینکه مأموریت‌های یک نماینده هم در قانون اساسی مشخص است و بتواند از تخصص خود استفاده کند.
کرمی عنوان کرد: انتخابات در ایران نشان دهنده حضور مردم است و نقش‌هایی که امام و رهبری برای مردم قائل شدند، موجب حضور مردم شده است.
کرمی اظهار داشت: با حضور مردم انقلاب شکل گرفته و از دستاوردها دفاع شده و در دوران دفاع مقدس اگر مردم نبودند، پیروزی به دست نمی‌آمد.
وی تصریح کرد: مردم برای انقلاب جان دادند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و نقش مردم است که پایه‌های جمهوریت نظام را شکل می‌دهد و با وجود ولی‌فقیه کشور جمهوری اسلامی می‌شود.
کرمی خاطرنشان کرد: اگر مردم در صحنه‌ها حضور نداشته باشند، پایه اصلی جمهوری اسلامی متزلزل می‌شود و نقش مردم تعیین کننده‌ترین نقش در جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول