اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

9 دی 15 سال توطئه دشمن را برهم ریخت

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دشمن برای ضربه به نظام 15 سال برنامه‌ریزی کرده بود که با ۹ دی همه این نقشه‌ها به هم ریخت.

9 دی 15 سال توطئه دشمن را برهم ریخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدرضا میر تاج‌الدینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر قزوین در مسجد النبی(ص) بیان کرد: ابتدا لازم می‌دانم سلام گرم رئیس جمهور را خدمت همه مردم ولایتمدار قزوین برسانم.
وی ادامه داد: این اجتماع عظیم شما در نماز جمعه با توجه به صبغه بزرگداشت حماسه 9 دی ماه در سراسر کشور و تجلیل از یک حرکت تاریخی ماندگار ملت بزرگ و تاریخ‌آفرین ایران است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: 9 دی روزی عادی نیست؛ همه روزها روز خدایی است اما برخی روزها را یوم‌الله می‌نامیم همانطور که همه زمین متعلق به خداست ولی برخی زمین‌ها را بیوت الله می‌گوییم.
وی تصریح کرد: یوم الله آن روز ویژه‌ای است، روزی است که نعمت‌های بزرگ الهی داده شده و امتی سرنوشت خود را رقم زده است. 9 دی روز تجلی عنایات الهی و نصرت الهی به این ملت بزرگ است چرا که این ملت مصداق بارز آیه شریفه بوده که نصرت خدا را در سایه 30 سال و اندی پایداری ملت نازل کرده است و در این نصرت الهی امدادهای غیبی با جنود مشهود و غیر مشهود الهی به وقوع پیوسته است.
وی عنوان کرد: وقتی به تصاویر تجمع میلیونی مردم تهران و تجمع گسترده مردم در سایر شهرها نگاه می‌کنیم می‌بینیم که چه صحنه‌های عجیبی است و این همه جمعیت از کجا آمده و به حقیقت فرشتگان الهی به اینها مرحبا می‌گویند و بالای سرشان پرواز می‌کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیح داد: نهم دی ماه یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی ملت ایران است که به گفته رهبر معظم انقلاب برخاسته از بصیرت، شناخت و معرفت‌شناسی و همچنین حضور به موقع در صحنه است.
وی ادامه داد: برخی از شیعیان از کوفه دیر حرکت کردند و وقتی رسیدند عاشورا شده بود که از این نگاه در 9 دی ملت ایران به موقع حرکت کرد و حضور به موقع آنها مانع از حرکت در فضای غبارآلود از سوی دشمن شد چرا که در فتنه این ناکثین، مارقین و قاسطین بودند که بر علیه اراده الهی و بصیرت ملت ایران می‌خواستند، بایستند ولی این حرکت مبتنی بر ایمان و اراده الهی و بصیرت ملت ایران بود و ناشی از عمق پیوند معنوی امت و ولایت که در 9 دی تجلی یافت.
تاج‌الدینی اظهار کرد: نهم دی ماه قیامی بود که چشم فتنه و فتنه‌گران را درآورد و ظرفیت‌های عظیم انقلاب اسلامی را در جهان نشان داد در واقع این حرکت انقلاب اسلامی را برای سال‌های سال و تا ظهور حضرت مهدی(عج) تضمین و بیمه کرد.
وی اعلام کرد: نهم دی ماه فی‌الواقع همانند 22 بهمن 57 بود که باری دیگر گویی 22 بهمن تکرار شد اما این بار از زاویه‌ای دیگر، حضوری دیگر و با نگاهی دیگر به وقوع پیوست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به کلام امیرالمؤمنین مبنی بر تقسیم انقلاب حضرت رسول به دو زمان نزول قرآن و زمان تفسیر و تأویل قرآن، بیان کرد 22 بهمن برای پیروزی و نزول انقلاب بود و 9 دی برای تثبیت و تفسیر انقلاب بود از سویی دیگر در 22 بهمن مردم مقابل طاغوت ایستادند ولی در 9 دی مقابل ناکثین و پیمان‌شکنان ملت ایستادند و پیروز شدند.
وی توضیح داد: 9 دی یک حرکت عادی و راهپیمایی و تظاهرات نبود بنابراین از همین رو رهبر معظم انقلاب فرمود 9 دی ماندگار شد آری این حرکت یک راهپیمایی عادی نبود بلکه یک قیام و حرکت با محوریت ولایی در برابر کسانی که می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی را براندازند.
تاج‌الدینی بیان کرد: در 9 دی مردم مقابل معجونی از گروه‌هایی ایستادند که ناکثین، مارقین و قاسطین دور هم جمع شده بودند و مزدوران خارجی در کنار عوامل داخلی بیگانگان همه دست به دست هم دادند تا نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.
وی تصریح کرد: 15 سال برای 9 دی دشمن برنامه‌ریزی کرده بود ولی در 9 دی تلاش 15 ساله دشمن بر هم ریخت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا از سران فتنه حمایت صریح کرد و انگلیس نیز همچون قدرت‌های غربی از جریان فتنه حمایت کردند به طوری که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرد این سبزها سرمایه ما هستند و به نمایندگی از طرف ما با جمهوری اسلامی مقابله می‌کنند.
وی افزود: در نخستین سفر به نیویورک پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری شاهد تجمع تعدادی ایرانی مقابل هتل محل اقامت هیئت ایرانی بودیم که در آن جمع،‌ زنهای بی‌حجاب و مردان سبزپوش حضور داشتند ولی شعاری علیه رئیس جمهور نمی‌دادند بلکه علیه جمهوری اسلامی حرف می‌زدند.
تاج‌الدینی اضافه کرد: من هم پس از بازگشت به تعدادی از اینها که به دروغ داعیه خط امامی را با خود حمل می‌کردند، گفتم ببینید چه کار کرده‌اید که ضد انقلاب در همراهی شماست.
وی عنوان کرد: شیخ فتنه که هفت تا هشت سال در کنار امام برای خانواده شهدا سخنرانی می‌کرد پیمان‌شکن شد و برای مقابله با ولایت فقیه برخاست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیح داد: همانطور که امیرالمؤمنین علی (ع) می‌فرماید ملاک، شخصیت‌ها نیستند چرا که شخصیت‌ها تا زمانی که همراه ملاک‌ها و معیارها هستند قابل دفاع می‌باشند و در 9 دی ملت اعلام کرد که دست رد به سینه هر کسی در هر لباسی خواهد زد که برخلاف ولایت حرکت کند.
وی خاطر نشان کرد: دیدیم که یک هفته پس از انتخابات تهران را به آشوب کشیدند البته این سخن بدان معنا نیست که آنها چون رأی نیاوردند اینگونه عمل کردند بلکه اگر پیروز هم می‌شدند آشوب‌های بدتری به راه می‌انداختند.
وی ادامه داد: 14 میلیون نفر به آنها رأی دادند و آنها فکر می‌کردند همه این 14 میلیون با آنها هستند ولی آنها پس از خطبه تاریخی رهبر انقلاب بیدار شدند و اعلام کردند که انقلاب و نظام را می‌خواهند.
تاج‌الدینی گفت: کم کم دست فتنه‌گران رو شد و در راهپیمایی روز قدس شعار نه غزه نه لبنان... را سر دادند و یا در 13 آبان که روز مبارزه با آمریکاست چه جسارت‌هایی را که مرتکب نشدند.
وی تأکید کرد: این حرکت ادامه داشت تا اینکه روز عاشورا فتنه‌گران به نمادهای عاشورا حمله کردند و ملت که بیدار است به خروش آمد و امروز ملت با بصیرت ایران خواص مردود را می‌شناسد و رجال سیاسی را که دست در دست فتنه داشتند به خوبی شناخته است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: انتخابات نزدیک است و ما باید مراقب باشیم کسانی که در فتنه فرو رفته‌اند و یا کسانی که در مقابل فتنه سکوت کرده‌اند جایی در مجلس شورای اسلامی که مجمع فضائل ملت است را ندارند.
انتهای پیام/خ۱۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول