اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت:

حماسه 9 دی یک "نه" بزرگ به توطئه‌ آفرینان بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حماسه 9 دی 88 یک "نه" بزرگ به توطئه‌ آفرینان بود.

حماسه 9 دی یک "نه" بزرگ به توطئه‌ آفرینان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی لیالی صبح امروز در جمع مردم ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دشمن دشمنی خود را تا زمانی که به هدف خود برسد ادامه خواهد داد.
وی ادامه داد: این بار توطئه‌های دشمن از تهاجم فرهنگی از تهاجم نظامی و از توطئه‌های روزهای اول انقلاب خطرناکتر بود و ناامیدانه راه دیگری را در پیش گرفتند.
این مسئول اضافه کرد: در این رویداد همه ما با هوشیاری از این اتفاقات مراقبت کردیم، نهم دی جمع‌بندی ملت ایران علیه اتفاقات پس از انتخابات بود.
لیالی تصریح کرد: نهم دی قطعا در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد، نهم دی یک همه‌پرسی بود، همه پرسی در برابر یک توطئه‌ طراحی شده از سوی بیگانگان و فتنه‌گران خارجی.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مردم در نهم دی به میدان آمدند و در به میدان آمدن مردم در نهم دی 88 هیچ سازمان و یا تشکلی دست نداشت.
وی ادامه داد: مردم به صورت خودجوش و حتی روزهای قبل از نهم در واقع مانند مردم استان ایلام از هشتم دی به خیابان‌ها آمدند و در مقابل فتنه‌گران ایستادند.
این مسئول اضافه کرد: کسی مردم را فراخوان نکرده بود در کل ایران اسلامی در روز نهم دی سال 88 کسی سازمانی و تشکلی مردم را به میدان فرا نخوانده بود.
لیالی تصریح کرد: بصیرت، هوشیاری و آگاهی مردم از توطئه‌های دشمنان عامل به میدان آمدن مردم برای مقابله با فتنه‌‌گران بود. 
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اما چرا نهم دی حساس‌تر از مناسبت‌های دیگر است؟ به این دلیل که توطئه‌های نهم دی و طراحی دشمن در نهم دی از تمام طراحی‌هایی که برای این انقلاب و علیه نظام به کار گرفته بودند، پیچیده‌تر و خطرناک‌تر بود.
وی ادامه داد: پیچیدگی توطئه‌های بعد از انتخابات ریاست جمهوری آنقدر سنگین، با ظرافت و با دقت تدوین شده بود که دشمن در پیروزی در این مقطع هیچ تردیدی نداشت.
این مسئول اضافه کرد: طبیعی است هر نقشه‌ای بهتر و با دقت بیشتر و ظرافت و مطالعه بیشتر طراحی شود، استحکام و استقرار آن بنا مطمئن‌تر خواهد بود.
لیالی تصریح کرد: دشمن برای تقابل با نظام اسلامی این بار با نقشه‌ای دقیق‌تر، مطمئن‌تر و محکم تر وارد میدان شده بود.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نقشه‌ای طراحی شده بود که دشمن تصور می‌کرد تشخیص توطئه‌گران برای مردم کار سختی است، اینجا دشمن به یک چیز پی نبرده بود و آن هم بصیرت مردم بود.
وی ادامه داد: دشمن نقشه را آنقدر با دقت طراحی کرده بود که در پیروزی این راه تردیدی نداشت، دشمنان هم مثل دشمنان دیگر فراموش کرده بودند که این انقلاب و اسلام یک نگهدارنده و مراقب دیگری دارد.
انتهای پیام/غ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول