اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

9 دی حماسه عظیم ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، از 9 دی به عنوان حماسه عظیم ملت ایران یاد کرد که در تاریخ ثبت شد.

9 دی حماسه عظیم ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان حسن حمیدزاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در جمع مردم دامغان در مجتمع فرهنگی هنری شهید سیدحسن شاهچراغی بیان داشت: حماسه عظیم ملت ایران در 9 دی در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه به ثبت رسید.
وی افزود: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب، حرکت عظیم نهم دی حجت را بر همه تمام کرد و ملت ایران بودند که با حضور میلیونی خود در دی ماه سال 88 به دشمنان درس ادب دادند تا به دین و مقدسات اسلامی توهین نکنند.
معاون پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: ملت ایران همیشه گوش به فرمان رهبر خود بوده‏اند و در تمام صحنه‏ها حضوری پرشکوه و خوب داشتند.
وی اضافه کرد: دشمنان از حضور ملت فهیم و با بصیرت ایران در حماسه عظیم نهم دی درس خوبی گرفتند و فهمیدند که ایرانی زنده است و لحظه‏ای رهبر و مقتدای خود را تنها نخواهند گذاشت و دشمنان از این حضور بس عظیم و با شکوه  ترسیدند و وحشت در آنان ایجاد شد.
حمیدزاده افزود: ملت ایران همیشه در دفاع از آرمان‏های انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‏های داخلی و خارجی ایستادگی کرده و از این پس نیز یک قدم از اهداف و برنامه‏های خود عقب‏نشینی نخواهد کرد.
وی اظهار داشت: پس از گذشت دو سال از حماسه عظیم ملت ایران در 9 دی که به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، همایش و حضور خود را بار دیگر به رخ جهانیان به ویژه دشمنان ملت ایران کشیدیم و به آنان فهماندیم که ملت ایران هنوز زنده است و با عشق و علاقه از وطن خود دفاع و پاسداری می‏کند و لحظه‏ای رهبر خود را تنها نخواهد گذاشت.
معاون پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: ملت ایران، ملتی ولایی و عاشق حسین (ع) بوده و هستند و در دفاع از دین و حریم کشور لحظه‏ای کوتاه نخواهند آمد و به دشمنان و بیگانگان باج نخواهند داد.
وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت ایران بار دیگر در سی‏امین دوره انتخابات در کشور در روز 12 اسفند حضوری با شکوه خواهند داشت و نمایندگان خود را بر اساس شاخص‏های تعیین شده انتخاب می‏کنند و به آنها رای می‏دهند.
حمیدزاده گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قانونی به فرموده امام راحل در راس امور است و مجلس از جایگاه والایی برخوردار بوده و باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که درد مردم را بفهمند و به رهبری و ارزش‏های اسلامی پایبند باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول