اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نهبندان:

9 دی‌ سند ماندگار بیعت مجدد با ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نهبندان گفت: 9 دی‌ماه سند ماندگار بیعت مجدد ملت با ولایت فقیه و تبلور آرمان‌های انقلاب است.

9 دی‌ سند ماندگار بیعت مجدد با ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده صبح امروز در جمع مردم نهبندان به مناسبت حماسه 9 دی اظهار داشت: گرد و غبار فتنه‌ پس از انتخابات به حدی بود که حتی بعضی از خواص و چهره‌های مطرح از تشخیص حقانیت عاجز مانده و راه اصل و صراط ولایت فقیه را گم کردند.
وی با بیان اینکه برخی از خواص به دلیل وارد شدن تفکرات ضد اسلامی بر افکار آنها به جای عقب‌نشینی بیشتر در آسیاب دشمن و فتنه آب می‌ریختند، افزود: در این شرایطی ملت ولایت‌مدار همانند مقتدایشان صبر را پیشه کرده و بسیار با دقت و با بصیرت فتنه‌گری‌های فتنه‌گران و ایادی داخلی دشمنان را نظاره‌گر شدند.
امام جمعه موقت نهبندان عوامل برجسته شدن و ممتاز بودن 9 دی‌ماه را در حقیقت حضور بصیرت‌بار مردم در صحنه برای حمایت از ولایت و عنایت خداوند متعال دانست و تصریح کرد: 9 دی‌ماه ایام‌الله بزرگی است و به تعبیر مقام معظم رهبری، روز ماندگار و حماسه جاودانه ملت ایران است.
ابراهیم‌زاده حضور مردم در صحنه، ولایت‌مداری و وحدت اسلامی را رمز موفقیت و حفظ نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مادامی که ملت در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی، ولایت فقیه و حقانیت گام بردارند دشمنان هرگز نمی‌توانند بر آنها چیره شوند.
وی با اشاره به اینکه بصیرت دینی و عاشورایی، غیرت اسلامی، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری محض ملت فهیم حماسه 9 دی را رقم زد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی دیگر از آن همه فتنه‌گری و هتک حرمت‌ها به مقدسات و آن همه بی‌بصیرتی خسته شده بودند و در حرکتی جانانه و با شکوه با حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی درسی بزرگ به دشمنان دادند.
امام جمعه موقت نهبندان تصریح کرد: هتک حرمت و توهین به ساحت مقدس عاشورا و ساختارشکنی در روز جهانی قدس بسیاری از گرد و غبارها را از بین برد و مردم در راهپیمایی 9 دی‌ماه به چهره‌های سیاسی و خواص عبرت‌ها و درس‌های زیادی را آموختند.
ابراهیم‌زاده یادآور شد: این روز نماد بصیرت و ولایتمداری ملت است و اگر درایت مقام معظم رهبری و غیرت و بصیرت دینی ملت ایران اسلامی نبود برخی خواص مردود شده، انقلاب را به بیراهه می‌کشاندند.
وی افزود: دشمنان باید بدانند که انقلاب اسلامی به بهانه به دست نیامده بلکه به بها و بهای خون شهدا و جانفشانی‌های زیادی به ثمر نشسته و نتیجه هرگونه نگاه چپ آنها به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه جواب دندان‌شکن از طرف ملت ایران را به دنبال دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول