اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

9 دی آمیختگی دیانت و سیاست در ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: روز 9 دی ماه سال 88 مردم ایران آمیختگی دیانت و سیاست را در برابر دیدگان حیرت‌زده جهان به نمایش گذاشتند.

9 دی آمیختگی دیانت و سیاست در ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی صبح امروز در همایش بصیرت و میثاق با ولایت در بیله‌سوار اظهار داشت: در حماسه 9 دی ماه اتحاد و همبستگی که در مردم ایران به وجود آمد این واقعیت را به همگان ثابت کرد که مردم ولایی ایران در دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی با هیچ کس سر سازش و معامله ندارند.
وی با بیان اینکه در روز 9 دی ماه آمیختگی دین و سیاست در کشور ما به نمایش گذاشته شد خاطرنشان کرد: ولایتمداری مردم ما در این روز به نقطه اوج و اعلای خود رسید و در چنین روزی بود که استکبار پاسخ نه دندان‌شکنی از ایرانیان دریافت کرد.
امام جمعه بیله‌سوار حماسه 9 دی را روز حمایت از ولایت و شکست توطئه‌های دشمنان ایران دانست و افزود: در 33 سال گذشته همه این توطئه‌ها با هوشیاری و ولایتمداری مردم ایران خنثی شده و هر گاه مردم در سایه‌سار چتر ولایت قرار گرفته‌اند دشمن را به کنج انزوا رانده‌اند.
قیاسی با یادآوری اینکه خط ولایت استمرار خط ائمه اطهار (ع) است، گفت: در روز 9 دی حرمت‌شکنان عاشورای حسینی پاسخی کوبنده از ایرانیان گرفتند و این حرکت مردم انسجام آنان را در حمایت از ارزش‌های دینی اکران کرد.
وی تنها راه مقابله با تهدیدها و جنگ نرم دشمنان را اتحاد، یکپارچگی و تبعیت از مقام عظمای ولایت اعلام و اضافه کرد: هر کس بخواهد از خط ولایت عبور کند سر و کارش با مردم ولایی ایران خواهد بود و مردم ما به خوبی جواب آنان را خواهند داد.
امام جمعه بیله‌سوار سران فتنه را از عوامل راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی در بعد از انتخابات سال 88 بیان کرد و ادامه داد: مردم ما در هشت ماه جنگ نرم مانند 8 سال دفاع مقدس از ولایت فقیه به دفاع برخاستند چرا که رمز ماندگاری ایران دفاع از ولایت فقیه است.
قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین تکلیف مردم در برابر فتنه و توطئه دشمنان را پناه بردن به خداوند، تمسک به اهل بیت (ع)، مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع فتنه‌گران، هوشیاری در برابر فرصت‌طلبان و روشنگری و تلاش برای آرام نمودن اوضاع اعلام کرد.
وی در پایان سخنان خود مردم را به حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، حفظ بصیرت، رصد نمودن جریانات و گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری در راستای ناامید ساختن دشمنان فراخواند. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول