اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

7 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: امسال اعتبار 7 میلیارد تومانی برای مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده استان خراسان اختصاص داده شد.

7 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید حسین‌پور ظهر امروز در سی‌وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار داشت: نقش و جایگاه‌های شورای اسلامی و شرایطی که بیش از یک دهه در این شوراها اتفاق افتاده است از کسی پوشیده نبوده است .
معاون استاندار خراسان رضوی بیان داشت: حدود 40 درصد از روستاهای کشور ما از گاز برخوردار هستند و نیمی از روستاهای شهر مشهد از نعمت گاز برخوردارند.
حسین‌پور افزود: یکی از مشکلات و دغدغه‌های شورا بی‌اعتمادی و سلب اعتماد مردم نسبت به شهرداران است که این عمل سبب می‌شود تا شورا دچار شبهه شود.
معاون امور عمرانی استاندار خراسان خاطر نشان کرد: بعضی از مدیران شهری ما شاهد بعضی از دخالت‌ها و حرکت‌هایی از سمت مردم در شورا هستند.
وی تصریح کرد: نباید گذاشت و اجازه داد تا پیگرد این کلیات دچار مشکل شوند و بدنه شورا دچار مشکل شود درگیری‌های میان شورا و شهردار، شورا و دهیار سبب این می‌شود که اصل اطلاع رسانی دچار خدشه شود.
حسین‌پور اظهار داشت: نباید گذاشت که دستگاه‌های بیرونی در تصمیم شورا، شهرداری، دهیاری و بخشداری دخالت کنند.
معاون امور عمرانی استان خراسان تصریح کرد: نقش و مشارکت مردم با شورا در بندهای مرتبط است.
وی بیان داشت: ما در شورای اسلامی تلاش کردیم تا حداکثر به بودجه شهرداری که 30 میلیارد تومان بوده است دست نزنیم و در شش سال گذشته بودجه‌ای 100 میلیارد تومانی در حوزه عمران ماشین‌آلات و مدیریت روستایی قرار داده بودیم.
حسین‌پور در ‌ارتباط‌ با آزمون استخدامی خاطر نشان کرد: 16 دی ماه آزمون استخدامی شهرداری است که حدود 1400 نفر استخدام می‌شوند و ‌بخشی از این سهمیه مخصوص خانواده شهدا است و 950 نفر از کسانی که گزینش شده‌اند در سطح شهرداری استخدام می‌شوند و تاکنون 22 هزار نفر از طریق اینترنت ثبت‌نام کرده‌اند.
معاون امور عمرانی استان خراسان بیان داشت: بافت‌های فرسوده در سطح شهرها بالا است امسال حدود 80 هزار خانه در شهرهای فرسوده استان خراسان مقاوم‌سازی شده‌اند و حدود 10 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده داده می‌شود.
وی در ادامه افزود: سال گذشته اعتبار 5 میلیارد تومانی برای بازسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهرهای استان اختصاص داده شد و امسال این اعتبار به‌ 7 میلیارد تومان رسید.
حسین‌پور افزود: تاکنون 1000 میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت مسکن مهر اختصاص داده شده است.
معاون امور عمرانی استان خراسان تصریح کرد: امسال یارانه داده شده برای تهیه بلیت اتوبوسرانی مشهد 8 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده و یارانه بلیت‌های مترو در مشهد 3 میلیارد تومان بوده است.
انتهای پیام/ش20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول