اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران:

الگو سازی احیا بافت فرسوده محلات جنوب تهران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از الگو سازی احیا بافت فرسوده محلات جنوب تهران خبر داد.

الگو سازی احیا بافت فرسوده محلات جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا جعفری دقایقی پیش در نشست هم اندیشی مسئولان سازمان نوسازی شهر تهران با مسئولان شهرداری‌های جنوب تهران با اعلام اینکه منطقه 15 در حوزه نوسازی جزو برترین مناطق در احیاء بافت فرسوده است، اظهار داشت: روند نوسازی بافت فرسوده در محلات خوب بخت و مینابی این منطقه الگوسازی می‌شود.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: از جمله موضوعاتی که در سمینارها و همایش‌های ما عنوان می شود اقداماتی است که در بافت فرسوده منطقه 15 انجام شده و این امر به‌عنوان الگو در سطح کلان شهرها مطرح می‌شود.
وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد شهردار منطقه 15 به دلیل پویا بودن در راستای رونق بخشیدن به بافت فرسوده یاد آور شد : سازمان نوسازی از سال 82 در بحث نوسازی بافت فرسوده منطقه حضور داشته و میزان هزینه و زمانی که در این منطقه صرف شده، قابل توجه است و از این جهت الگوی ورود در فضای بافت فرسوده محله خوب بخت و مینابی را در مراکز علمی استفاده می‌کنیم.
جعفری بیان داشت: در صددیم این محلات را به عنوان مدل و الگو بازنگری کنیم تا در صورت وجود مشکل بتوانیم آنها را شناسایی، ارزیابی و تحلیل نموده و آن را تبدیل به سند و شناسنامه کنیم.
مدیرعامل سازمان نوسازی و شهر تهران در ادامه افزود: در نظر داریم برای همه نقاط شهر تهران سند توسعه بهسازی و نوسازی ایجاد کنیم و این امر با همکاری و همفکری حوزه های شهرسازی، اجتماعی، عمرانی و ... و شهرداران نواحی میسر است و در این راستا نیاز است که کارگروه‌های تخصصی ایجاد کنیم.
جعفری در پایان تصریح کرد: در این راستا یزدانی شهردار منطقه مسئولیت راهبری کل کمیته را بر عهده دارند تا با همکاری حوزه‌های مربوطه و شهرداران نواحی بتوانیم یک مدل ملی را از این منطقه به‌دست آوریم و امیدواریم در جلسات آتی بتوانیم یک برنامه راهبری را تنظیم کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول