اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال جاری

درآمد گمرکات کرمان 56 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرکات استان کرمان گفت: در 9 ماهه سال جاری گمرکات استان مبلغ 951 میلیارد ریال درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 56 درصد افزایش یافته است.

درآمد گمرکات کرمان 56 درصد افزایش یافت
حسین سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری بالغ بر 12 هزار و 551 تن کالا از طریق گمرکات استان کرمان صادر شده است، اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن 9 درصد و از لحاظ ارزش دلاری هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وی افزود: در بخش واردات نیز مقدار 48 هزار و 430 تن کالا از طریق گمرکات استان کرمان ترخیص شده است که از لحاظ وزن 38 درصد و از نظر ارزش دلاری 58 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
مدیرکل گمرکات استان کرمان خاطرنشان کرد: گمرکات استان کرمان در این مدت مبلغ 951 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 56 درصد افزایش داشته است.
سالاری بیان داشت: در 9 ماهه سال جاری تعداد 846 فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش 77 میلیارد ریال در گمرکات استان کرمان تشکیل شده که از نظر تعداد 28 درصد کاهش و از لحاظ ارزش 63 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وی گفت: در بخش مسافربری طی مدت اخیر تعداد 75 هزار و 309 نفر مسافر ورودی و خروجی از طریق فرودگاه‌ کرمان تردد کرده‌اند که 48 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل گمرکات استان کرمان خاطرنشان کرد: در بخش امانات پستی تعداد 616 بسته به ارزش 894 میلیون ریال از طریق گمرکات استان در سال جاری ارسال و وارد شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول