اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

1077 هیئت ورزشی در کرمان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 77 هیئت ورزشی در استان کرمان فعالیت دارند.

1077 هیئت ورزشی در کرمان فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمد فولادی‌ماهانی صبح امروز در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: با وجود 23 شهرستان و 60 بخش در حال حاضر بیش از یک ‌هزار و 77 هیئت ورزشی در استان کرمان وجود دارد که در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: همه باید با تمام توان تلاش کنیم تا ورزش کم‌رنگ نشود.
فولادی‌ماهانی در زمینه برگزاری کلاس‌های مربیگری رشته‌های مختلف ورزشی، برگزاری جشنواره ورزش‌های محلی و پرداخت نصف هزینه‌ها، تهیه تاتامی جودو، تهیه کوله‌پشتی و عصا برای کوهنوردان، کمک به هیئت‌های ورزشی، تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران و اختصاص بودجه به منظور پرداخت بدهی‌های تربیت‌بدنی کوهبنان قول مساعد داد.
منصور متقی فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به سفارش اسلام به ورزش و فراگیری ورزش در امور‌ مختلف و نقش آن در مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی رسالت ورزشکاران بسیار خطیر است.
وی بر راه‌اندازی انجمن حمایت از ورزشکاران و صندوق حمایت از ورزشکاران تاکید کرد و افزود: با وجود این دو تشکل می‌توان نسبت به جذب سرمایه‌های دولتی و خیران اقدام کرد.
متقی خاطرنشان کرد: ورزشکاران در تمام میدان‌ها ورزشی با اقتدا به امیرالمؤمنان (ع) و با گفتن جمله یا علی ورزش خود را پی می‌گیرند، باید تلاش کنند تا نسبت به راه‌اندازی هیئت عزاداری ورزشکاران در شهرستان اقدام شود.
وی از احداث فضاهای مفرح و زمین‌های ورزشی ویژه کارگران شرکت زغال‌سنگ و خانواده آنان، تعامل با صدا و سیما برای پخش مسابقات ورزشی، اهدای کمک هزینه سفر عمره و عتبات به مدال‌آوران کشوری و مسئولان فعال هیئت‌های ورزشی در کوهبنان خبر داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول