اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

تمام هیئت‌های ورزشی استان اصفهان یک خانواده هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: تمام مسئولان سیاسی و اجرایی استان اصفهان به خوبی از این نکته آگاه هستند که تمام هیئت‌های ورزشی استان اصفهان مجموعه یک خانواده ورزشی را تشکیل می‌دهند.

تمام هیئت‌های ورزشی استان اصفهان یک خانواده هستند
احمد عطایی امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات مالی فراوان در استان اصفهان هیئت‌های ورزش استان، فشار زیادی را تحمل می‌کنند که این موضوع به طور حتم تاثیرات بسیار منفی بر راندمان کاری این هیئت‌ها دارد.
وی با بیان اینکه طبق صحبت‌های شنیده شده، شرکت ذوب‌آهن اصفهان مبلغ ۲ میلیارد تومان، طبق بند‌های قانونی، به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان واریز کرده است، تصریح کرد: استانداری اصفهان دستور داده که این مبلغ بار دیگر به حساب ذوب‌آهن برگشت داده شود.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با اشاره به دلسوزی مسئولان ورزشی استان اصفهان مبنی بر توسعه همه‌جانبه ورزش مظلوم این استان، تاکید کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و همکاران ایشان چگونه می‌توانند اهداف والای ورزشی خود را در مورد توسعه مادی و معنوی ورزش اصفهان، در حالی که با کمبود شدید مالی روبه‌رو هستند، پیاده کنند.
وی افزود: ظرفیت‌های بالای ورزش استان اصفهان زمانی ظاهر می‌شود که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مشکلی از نظر تامین بودجه‌های هیئت‌های ورزشی زیر پوشش خود نداشته باشد.
عطایی با بیان اینکه مسئولان رده‌ بالای استان اصفهان نیز دغدغه‌های ورزشی زیادی برای این استان دارند، متذکر شد: مقامات دلسوز استان اصفهان در صورتی که اجازه استفاده منابع مالی مختلف مانند پول واریزی از شرکت ذوب‌آهن اصفهان به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را بدهند، به طور حتم تکان مثبتی را در ورزش استان اصفهان شاهد هستیم.
وی اذعان داشت: مسئولان استانی به خوبی می‌دانند که بدون همکاری‌های همه‌جانبه از طرف مسئولان استان اصفهان هیچ گونه رویه مثبتی در ورزش این استان به وجود نمی‌آید.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول