اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

حماسه 9 دی تجلی بصیرت الهی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه 9 دی روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت الهی ملت ایران است.

حماسه 9 دی تجلی بصیرت الهی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن 9 دی اظهار داشت: بر همگان روشن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مبانی معرفتی عاشورا شکل گرفته و حرکت جاودانه حسین بن علی (ع) نقش بسیار مهمی را در حدوث و بقای این انقلاب داشته است.
وی افزود: با جریحه­دار شدن قلوب مؤمنان در حادثه­ عاشورای 88 توسط حرمت‌شکنان جریان فتنه، مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود، حماسه عظیم 9 دی را خلق کردند تا بار دیگر برق ابهت و عظمت این حضور، چشمان بهت‌زده دشمنان اسلام را کور کند.
رمضانی در ادامه ابراز داشت: در این بین مردم سرافراز گیلان با درک صحیح دینی و سیاسی خود، پیشاپیش ملت قهرمان ایران، در تاریخ 8 دی 88 جلودار این حرکت حماسی شدند به طوری که رهبر فرزانه انقلاب، آن را نشانه‌ای از همت و بصیرت مردم گیلان اعلام کردند.
وی اضافه کرد: بدون تردید روز نهم دی ماه، روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت الهی ملت ایران است، روزی که عاشورائیان با صلابت و خروش تمام میثاق و ارادت و فداکاری خود به ولایت و عاشورای حسینی را به نمایش گذاشتند.
نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری اذعان داشت: بی‌تردید در سالگرد این حماسه تاریخی و ماندگار حضور پرشور و یکپارچه شما مردم غیور و ولایی به تأسی از پیام شهدا و امام (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب در صحنه‌های خطیر آینده مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی تاثیر به‌سزایی دارد و حضوری حماسه‌آفرین را رقم می‌زند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول