اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

خالقان حماسه 9 دی شهروندان برگزیده کشور هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: شهروندان برگزیده کسانی هستند که حماسه 9 دی را آفریده و برای احیای ارزش‌های اسلامی، عاشورایی و انقلابی تلاش کرده‌اند.

خالقان حماسه 9 دی شهروندان برگزیده کشور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی شرفی عصر امروز در جشنواره شهروند برتر استان زنجان، اظهار داشت: شهروند برتر کسی است که نسبت به دیگران احساس وظیفه بیشتری داشته و آمر به معروف و ناهی از منکر است. 
وی با بیان اینکه در این جشنواره از شهروندان برتر استان تجلیل می‌شود، افزود: علما، بسیجیان، هنرمندان، مادحین، معلمان و کسانی که در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه مفید بودند، تجلیل می‌شود. 
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بیان داشت: جشنواره شهروند برتر برای تقدیر از گروه‌های امدادی، اورژانس و کسانی که در جاده‌ها و محورهای مختلف نسبت به بقیه افراد جانفشانی کرده و عده‌ای را از آسیب‌های جدی نجات دادند، برگزار شده است. 
وی با اشاره به اینکه افرادی که در صحنه تصادف به کمک و یاری همنوعان خود آمده و از افزایش مرگ و میر جلوگیری کرده‌اند در این جشنواره تقدیر می‌شوند، افزود: افرادی که به پلیس در راستای اجرای برنامه‌های مختلف کمک کرده و در مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی موجب اجرای مطلوب برنامه‌ها شده‌اند، نیز در این برنامه تجلیل می‌شوند. 
شرفی با بیان اینکه برخی افراد نیز با تماس با شماره تلفن‌هایی 110 و 196 پلیس، از قتل‌های قریب‌الوقوع و حوادث ناگوار جلوگیری کرده و یا با توسعه فرهنگ عاشورایی در راستای وفاق، همدلی و وحدت تلاش کرده‌اند، نیز در این مراسم تقدیر می‌شوند. 
وی یادآور شد: از افرادی که در برف و کولاک موجب نجات شهروندان شده و با ایثار و گذشت، تکلیف خود را بیش از دیگران انجام داده و به پلیس کمک کرده‌اند، تا از پایمال شدن حق مسلم شهروندان جلوگیری شود، نیز تقدیر می‌شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: شهروند برتر کسی است فضای امن را در جامعه ایجاد کرده و با رفتار، کردار و احساس وظیفه خود موجب توسعه مشارکت عمومی، مدیریت بحران و افزایش خود کنترلی در جامعه شده است. 
وی تصریح کرد: شهروندان برگزیده کسانی هستند که حماسه 9 دی را آفریده و برای احیای ارزش‌های اسلامی، عاشورایی و انقلابی تلاش کرده و مشت محکمی برده ان استکبار کوبیده و نقش بی‌بدیل خود را در حمایت از ولی‌فقیه انجام داده‌اند. 
شرفی با اشاره به برگزاری انتخابات در 12 اسفند سال جاری خاطرنشان کرد: شهروند برگزیده باید تلاش نماید تا مردم با حضور گسترده در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب افراد اصلح مجلسی کارآمد و شایسته را به مردم تقدیم کند. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول