اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره:

9 دی نماد غیرت دینی و عاشورایی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: 9 دی نماد غیرت دینی و عاشورایی ملت ایران است.

9 دی نماد غیرت دینی و عاشورایی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی عصر امروز در جلسه هماهنگی مراسم 9 دی با اشاره به حماسه تاریخی نهم دی ماه سال 88 اظهار داشت: یوم‌الله نهم دی یادآور غیرت دینی و عاشورایی مردان و زنانی است که با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب، منتظر هماهنگی و دستور مسئولان نمانده و به صورت خودجوش و مردمی مشت محکمی و نهایی بر دهان زیاده‌خواهان و فتنه‌گران زدند.
وی افزود: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در نهم دی نشان دادند در جایی که اصول و ارزش‌های ناب اسلامی مورد تهدید واقع شود، لحظه‌ای تحمل نکرده و در این راستا هرکس را در هر پستی و مقامی که باشد خط زده و از دایره انقلاب و اصول آن خارج می‌کنند.
معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه نهم دی ماه وحدت، بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری مردم هوشمند و زمان‌شناس ملت ایران را نشان داد، ابراز داشت:‌ امیدواریم دشمنان داخلی و خارجی انقلاب از این حرکت مردم درس عبرت گرفته و بیش از پیش آبروی خود را نبرند.
تصریح کرد: ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 حماسه عظیمی را خلق کردند که این حماسه به دلیل پایبندی ملت بیدار ایران به آرمان‌های شهدا و ولایت فقیه به وقوع پیوست.
وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در 9 دی، فتنه‌گران را در رسیدن به نیت‌های پلیدشان ناکام گذاشت، ابراز داشت: پاسخ ملت ایران به سران فتنه و ایادی وابسته در ایجاد نفاق در کشور و اهانت به مقدسات و اصل ولایت فقیه بسیار کوبنده بود و موجب شد تا دنیا شاهد همراهی و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و نظام اسلامی باشد.
بنیادی با اشاره به نقش داهیانه رهبر معظم انقلاب در ایجاد همگرایی و وحدت در جامعه و خاموش کردن فتنه 88 گفت: درایت، تدبیر و مدیریت معظم‌له در آن مقطع حساس موجب شده تا جامعه اسیر فتنه‌جویی‌های دشمنان داخلی و خارجی نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد.
وی افزود: ملت با بصیرت و فهیم ایران روز نهم دی سال 88 با تبعیت از رهبر انقلاب و با درک و شعور سیاسی بالای خود با حضور در صحنه، ضمن خنثی‌کردن توطئه شوم فتنه‌گران، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ولایت نشان دادند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول