اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

حماسه 9 دی تجلی ولایت‌مداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرروش اسلامشهر گفت: حماسه 9 دی تجلی ولایت‌مداری ملت غیور ایران، در حمایت از رهبری و ولایت فقیه و به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشورمان است.

حماسه 9 دی تجلی ولایت‌مداری ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمود قنبرزاده بعدازظهر امروز در همایش بصیرت جوانان که در محل حسینیه کوثر سپاه اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت: فتنه 88 نشان داد که هنوز دست‌های بسیاری در تلاش هستند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن صدمه بزنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، اما 9 دی نقطه پایانی برای خیال بافی کسانی بود، که تصور می‌کردند توانایی ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی ما را دارند.
فرمانده بسیج فرهنگیان اسلامشهر بیان داشت: مقام معظم رهبری را فصل‌الخطابی محکم و خدشه‌ناپذیر در نظام مترقی جمهوری اسلامی است و مواضع دقیق و بیانات روشنگر ایشان در سال 88 و پس از آن نشان داد که برای حفظ این نظام و ایستادن در برابر دشمنان راهی جز قرار گرفتن زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه نیست.
وی گفت: هر جامعه‌ای برای رسیدن به مقصد نهایی نیازمند چراغ راه است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی چراغ راه، ولی فقیه است و فتنه 88 به دنبال این بود که نگاه‌ها را از این راه ‌منحرف کند، اما دیدیم که دریای خروشان ملت معتقد ایران چگونه همه این خیالات و اوهام را از بین برد.
قنبرزاده تصریح کرد: آگاه‌سازی و تنویر افکار نسل جدید درباره چارچوب‌های نظام اسلامی، امری حیاتی و  ضروری می‌باشد و وظیفه و تلاش معلمان فرهیخته ما در مدارس و سایر فرهنگیان این است که اندیشه اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند و این کار باعث شده است تا بدخواهان  این مرز و بوم عصبانی باشند، اما باید بدانند این کشور مادامی که در خط ولایت مطلقه فقیه حرکت می‌کند خدشه‌ناپذیر خواهد بود.
وی در پایان ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی، از خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان خواست تا تلاش کنند این حماسه بزرگ در یادها بدرخشد.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول