اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

حماسه 9 دی دشمنان نظام را مایوس کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: حماسه نهم دی ماه سال 88 دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس کرد.

حماسه 9 دی دشمنان نظام را مایوس کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جلسه هماهنگی مراسم 9 دی با تاکید بر لزوم پاسداشت این روز تاریخی و ماندگار اظهار داشت: حضور مردم با بصیرت و عاشورایی ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 88 دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر مایوس کرد.
وی افزود: حضور حماسی مردم به استکبار و ایادی آن‌ها نشان داد که مردم انقلابی و عاشق ائمه معصومین‌ (‌ع‌) در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها با تبعیت از ولایت‌فقیه و لبیک به ندای مقتدای خود با اتحاد و همدلی تا پای جان از ارزش‌ها و آرمان‌‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند‌.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به تبیین وجوه مختلف اهمیت بزرگداشت حماسه 9 دی از دیدگاه مقام معظم رهبری بیان داشت: نگاه دقیق و چند بعدی مقام معظم رهبری به این حماسه ماندگار، وظیفه مسئولان و دستگاه‌ها را در شناختن ابعاد مختلف و تاثیر‌گذاری حضور گسترده و حماسی مردم در پاسداشت و بصیرت‌افزایی این روز بزرگ بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم حماسه 9 دی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواستار شرکت فعال در برنامه‌های ستاد بزرگداشت این روز شد.
در این جلسه مقرر شد اداره‌ها و نهادهای دولتی شهرستان خرم‌دره نسبت به نصب بنر و پارچه نوشته با مضامین گرامیداشت نهم دی ماه اقدام کرده و شهرداری خرم‌دره نسبت به فضا‌سازی مناسب شهری با نصب بنر در نقاط مختلف سطح شهر اقدام لازم را صورت دهد.
همچنین مقرر شد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در راستای دعوت از هیئت امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی برای شرکت فعال در برنامه‌ها و مراسم گرامیداشت نهم دی ماه اقدام لازم را انجام دهد.
در این جلسه مقرر شد سپاه ناحیه خرم‌دره نسبت به حضور فعال بسیجیان و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دعوت از خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران برای شرکت در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه اقدام لازم را صورت دهند.
همچنین مقرر شد دانشگاه‌های شهرستان خرم‌دره نسبت به برپایی نشست‌های سیاسی در زمینه حماسه نهم دی ماه با دعوت از اساتید مجرب و آگاه و بخشداری مرکزی نیز نسبت به تهیه و چاپ بنر گرامیداشت نهم دی ماه و نصب در نقاط پر تردد روستایی اقدام لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول