اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد

حضور سردار باقرزاده در بزرگداشت 9 دی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سردار باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور سخنران آیین بزرگداشت 9 دی این استان خواهد بود.

حضور سردار باقرزاده در بزرگداشت 9 دی خراسان شمالی
رجب قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر اساس برنامه قرار است تا سردار باقرزاده در شب جمعه در محل مسجد انقلاب برای مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی سخنرانی کند.
وی از آحاد مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد و گفت: حماسه 9 دی با حضور پرشور مردم تا ابد در تاریخ جاودان خواهد ماند.
مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود:  حماسه عاشورایی 9 دی آینه تمام نمای بصیرت و هوشیاری ملت ایران و صحنه شکست و رسوایی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی بود.
قدوسی گفت: جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی رسانه های امپریالیستی - صهیونیستی در حمایت از فتنه 88 تأثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های انقلاب و رهبری نداشته بلکه این آزمون سترگ به تنهایی به یکی از قله های تاریخ این کشور تبدیل شد.
وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که برای حفظ نظام اسلامی و کیان کشور و دفاع از جایگاه والای ولایت در میدان‌ها و عرصه های مختلف حضور خواهند یافت.
مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی فتنه 88 و سرمایه گذاری هنگفت دشمنان در راستای برهم زدن ثبات کشور را برشمرد و یادآور شد: دشمنان نظام گمان می‌کردند می‌توانند در داخل کشور یک مشکل اساسی ایجاد کنند غافل از اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران استوار و پایدار است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول