اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال‌جاری صورت گرفت

جمع‌آوری 6 میلیارد ریالی کمک‌های مردمی در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: در 9 ماهه سال‌جاری مبلغ شش میلیارد ریال کمک‌های مردمی در شهرستان ابهر جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 6 میلیارد ریالی کمک‌های مردمی در ابهر
مظاهر قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دومین نهاد پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با درایت امام خمینی (ره) تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان ابهر دو هزار و 903 خانوار را زیر پوشش قرار داده است، اضافه کرد: این تعداد خانوار برابر با پنج هزار و 736 نفر است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر اذعان داشت: در حال حاضر کمیته امداد شهرستان ابهر خدمات را در 36 سر فصل کاری به مددجویان ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولان این نهاد جلوگیری از وابستگی دایمی مددجویان به کمیته امداد است.
قنبری اظهار داشت: توانمندی مددجویان با ارائه خدمات حمایتی و ترویج همه جانبه کار و تلاش در بین مددجویان صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقداماتی است که در زمینه توانمند سازی مددجویان صورت گرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه ارتقا سطح آگاهی مددجویان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد است، اضافه کرد: مشارکت مددجویان زیر پوشش این نهاد، نقش بسیار مهمی در اجرای موفق طرح‌های اجرایی دارد.
وی ایجاد اشتغال و مسکن را از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمند سازی مددجویان عنوان کرد و افزود: ارائه طرح‌های خود اشتغالی مختلف از اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.
قنبری اعطای وام‌های خود اشتغالی و وام‌های مشاغل خانگی را از اهم اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و یادآور شد: یکی از اهداف بسیار مهم این وام‌ها حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان است.
وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر اضافه کرد: در 9 ماهه سال‌جاری مبلغ شش میلیارد و 286 میلیون ریال کمک‌های مردمی توسط این نهاد جمع‌‌آوری شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر یادآور شد: مبلغ جمع‌آوری شده از محل درآمدهای این نهاد از طریق صدقات، وجوهات امانی و کمک‌های مردمی بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول