اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای کار کشت و صنعت جیرفت خبر داد

اجرای بازنشستگی کارگران دارای مشاغل سخت و زیان‌آور

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی کار شرکت کشت و صنعت شهرستان جیرفت گفت: اجرای بازنشستگی کارگرانی که دارای مشاغل سخت و زیان‌آور هستند، به زودی تحقق می‌یابد.

اجرای بازنشستگی کارگران دارای مشاغل سخت و زیان‌آور
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، علی‌محمد علی‌‌توکلی ظهر امروز در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی کار استان کرمان در شهرستان جیرفت با اشاره به اهم فعالیت‌های شرکت کشت و صنعت این شهرستان اظهار داشت: اعضای شورای کار این شرکت به طور مستمر در جلسات کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان و مجمع سالانه به عنوان ناظر و نماینده سهام‌داران جیرفت شرکت می‌کنند.
وی افزود: اعضای شورا در قسمت‌های مختلف از جمله هیئت‌ مدیره تعاونی مسکن مهر و شرکت تعاونی چندمنظوره پویندگان توسعه جیرفت با یکدیگر همکاری دارند.
علی‌‌توکلی تصریح کرد: اخذ یک قطعه زمین برای احداث مسکن برای تعاونی پویندگان و طراحی نقشه اراضی و صدور سند از طریق شورا و تعاونی مسکن انجام شده است.
وی ابراز داشت: مدیریت صندوق رفاه کارکنان و اعطای وام تا سقف 15 میلیون ریال به آن‌ها نیز توسط این شرکت انجام گرفته است.
علی‌‌توکلی با اشاره به اینکه در زمینه طرح طبقه‌بندی مشاغل پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است، بیان داشت: اجرای بازنشستگی کارگرانی که دارای مشاغل سخت و زیان‌آور هستند، نیز به زودی تحقق می‌یابد.
وی عنوان کرد: اعضای شورا نیز در جلسات هیئت‌‌مدیره و مزایده‌های شرکت کشت و صنعت از جمله مزایده مرکبات و اراضی زراعی شرکت کرده‌اند.
علی‌‌توکلی با اشاره به عضویت این اعضا در گردان‌های بسیج شهرستان و پایگاه امام حسین (ع) گفت: همچنین آنان در تمام راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های مذهبی و اجتماعی به طور مستمر حضور می‌یابند.
وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی این شرکت اذعان داشت: اعضای شورا در تیم‌های ورزشی از جمله والیبال، فوتسال و کوهنوردی نیز حضور دارند.
علی‌‌توکلی خاطرنشان کرد: اعضای شورا در هیئت تشخیص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با یکدیگر همکاری مستمر دارند.
رئیس شورای اسلامی کار شرکت کشت و صنعت شهرستان جیرفت اظهار داشت: همچنین این شورا با کمیته بدوی اداره تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت تعامل بسیار خوبی دارد.
وی با اشاره به پیگیری خواسته‌های به‌حق کارکنان و رفع مشکلات آنان افزود: مشکلات کارکنان این شورا در نهادها و اداره‌های مختلف در سطح شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد نیز تا حد ممکن حل می‌‌شود.
علی‌‌توکلی تصریح کرد: جلسات تبادل نظر شرکت‌های کشت و صنعت شهرستان‌های جیرفت و دزفول با مدیریت اتحادیه تعاون مرکزی ایران هر سه ماه یک بار تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی کارگری ابراز داشت: پیگیری و اقدام در زمینه تمرین تیم فوتسال در سالن شهدای کارگر و شرکت در جام رمضان انجام شده است.
علی‌‌توکلی با توجه به راه‌اندازی و تجهیز خانه بهداشت بیان داشت: 30 عدد جعبه کمک‌های اولیه در سطح مزارع، باغ‌ها و دفاتر نصب شده است.
وی عنوان کرد: آموزش تنظیم جمعیت خانواده و پیشگیری از اعتیاد، تشویق به سوادآموزی، برپایی مراسم زیارت عاشورا، تقدیر از زنان و جانبازان کارگر، عضویت در کمیته‌های مختلف شرکت و شناسایی کارگران نمونه از جمله فعالیت‌های این شرکت است.
علی‌‌توکلی از راه‌اندازی دفتر شورا در سطح مزارع و باغ‌ها خبر داد و گفت: صندوق انتقادات و پیشنهادات در واحدهای مختلف نصب و به صورت ماهانه کنترل می‌شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول