اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون فرماندار قصرشیرین صورت گرفت؛

تلاش برای حل مشکلات کارگران بازارچه مرزی پرویز‌خان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار قصرشیرین طی نشستی به بررسی مشکلات کارگران بازارچه مرزی پرویز‌خان پرداخت.

تلاش برای حل مشکلات کارگران بازارچه مرزی پرویز‌خان
به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، هرمز حیدری در جمع کارگران بازارچه مرزی پرویزخان با اشاره به منزلت و جایگاه والای کارگر در دین مبین اسلام و ذکر احادیثی از امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: شان والای کارگر در جامعه اسلامی همواره مورد تاکید امامان و معصومین قرار گرفته است. 
براساس گزارش فرمانداری، وی خطاب به کارگران گفت: همان‌گونه که در  هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشتید و از کیان ایران اسلامی دفاع کردید، امروز هم در سنگر کار و تلاش برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فعالیت دارید که این وظیفه شما را در امر رزق و روزی حلال دو چندان می‌کند‌.
معاون عمرانی فرماندار قصر شیرین با اشاره به قرابت فرهنگی کشورمان با اقلیم کردستان عراق که 62 کیلومتر نوار مرزی در این شهرستان با اقلیم مذکور را تشکیل می‌دهد؛ از کارگران خواست برای تحکیم هر چه بیشتر مناسبات و تبادلات تجاری نظم و انضباط، احترام به قانون و کرامت انسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند‌.
حیدری با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات کارگران بازارچه پرویز‌خان توسط فرمانداری قصرشیرین از مسئولان ذی‌ربط در امر بازارچه خواستار سیستم ساماندهی نوبت‌دهی کارگران‌، استفاده از کارت شناسایی‌، تهیه وسایل گرمایشی، خدمات بهداشتی رفاهی‌، استفاده از کلاه ایمنی و لباس فرم مناسب کارگری‌، نصب تابلوهای هشدار دهنده در بازارچه و همچنین واریز به موقع بیمه تامین اجتماعی آنان شد‌. 
وی بر مطالبه حق کارگران بازارچه مرزی پرویز‌خان تاکید کرد و ادامه داد: با انجام بازرسی‌های به موقع و مکرر بر اجرای این برنامه‌ها نظارت کامل داریم و دولت با کسانی که در این راستا کوتاهی کنند، برخورد قانونی خواهد کرد‌.
معاون عمرانی فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: استاندار در امر توجه به بازارچه‌های مرزی مناطق محروم برای توسعه صادرات اقدامات بسیار مناسبی انجام داده است که به رشد و شکوفایی اقتصاد منطقه کمک شایانی کرده و دولت نیز تاکنون حمایت‌های خوبی در این زمینه داشته است‌.
هرمز حیدری از تلاش‌های صابر حیدری مدیر بازارچه مرزی پرویز‌خان که از بدو تصدی این مسئولیت‌ برای روان‌سازی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در بازارچه اقدامات خوبی انجام داده‌اند‌، تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است؛ در بازارچه رسمی پرویز‌خان قصرشیرین روزانه بیش از 900 نفر کارگر مشغول تخلیه و بارگیری کالاها هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول