اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای احقاق مطالبات 6 ماهه

کارگران ریسندگی خاور رشت مقابل استانداری گیلان تجمع کردند

خبرگزاری فارس: کارگران ریسندگی شرکت خاور رشت برای احقاق مطالبات شش ماهه خود مقابل استانداری گیلان تجمع کردند.

کارگران ریسندگی خاور رشت مقابل استانداری گیلان تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حدود 30 نفر از کارگران کارخانه ریسندگی خاور رشت پیش از ظهر امروز به دلیل اعتراض در عدم مطالبات شش ماهه خود مقابل استانداری گیلان تجمع کردند.
کارگران این کارخانه با در دست داشتن پرده‌ای بزرگ که روی آن نوشته بود «استاندار محترم گیلان ما را از بلاتکلیفی شش ماهه بیرون آورید» خواستار کمک و حمایت استاندار گیلان برای احقاق حقوق خود شدند.
یکی از کارگران شرکت ریسندگی خاور که از درماندگی در گوشه‌ای از سکوی درب مقابل استانداری گیلان نشسته و سر در گریبان فرو برده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: راستش ما دلمان نمی‌خواهد هر بار مقابل استانداری تجمع کنیم و فریاد خود را به گوش مسئولان برسانیم و نتیجه‌ای نگیریم.
این کارگر افزود: در تجمع قبلی کارگران مقابل استانداری گیلان نتیجه‌ای حاصل ما نشد و همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌بریم و این در حالی است که سال‌های جوانی خود را در کارخانه ریسندگی خاور گذرانده‌ایم و حالا به جای اینکه دستمزد تلاش ما را بدهند سرگردان و بلاتکلیفمان گذاشته‌اند.
وی با استمداد از استاندار گیلان ابراز داشت: از استاندار مکتبی گیلان می‌خواهیم ما را به حضور بپذیرد تا ما بتوانیم دردهای خود را به ایشان بگوییم و حقوق خود را مطالبه کنیم و مطمئن هستیم که استاندار محترم حرف‌های ما را می‌شنود و کمکمان می‌کند.
کارگر دیگر ریسندگی خاور نیز مشکلات کارگران را زیاد دانست و خواستار رسیدگی به وضعیت کارگران و حمایت مسئولان مربوطه شد.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول