اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد شهید قم:

1800 خانواده ایثارگر در طرح بصیرت شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: تاکنون یک‌هزار و 800 خانواده شهید و ایثارگر از 20 استان کشور در طرح بصیرت و مهدویت شرکت کردند.

1800 خانواده ایثارگر در طرح بصیرت شرکت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، محمد کاظم پورامینی افزود: این طرح با هدف افزایش سطح آگاهی و آشنایی شرکت کنندگان با مسایل مربوط به مهدویت و انتظار و وظیفه منتظران برگزار شده است.
وی ادامه داد: این طرح از نیمه آذر ماه در قم آغاز شده و در هر دوره والدین شهدا، همسران شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده ایشان و دانشجویان از استان‌های مختلف کشور از برنامه‌های این طرح بهره‌مند شده‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به اینکه طرح بصیرت افزایی ایثارگران تا 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد، اضافه کرد: از هم اکنون تا پایان طرح 14 اردوی دیگر باقی مانده است.
وی افزود: در هر اردو 180 نفر حضور می‌یابند که تا کنون استان ایلام بیشترین اعزام را داشته است.
پورامینی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح شرکت کنندگان ضمن حضور در کلاس‌های طرح بصیرت افزایی و مهدویت از برنامه‌های زیارتی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بهره‌مند شده و از برنامه‌های مختلفی از جمله آشنایی با تاریخچه تاسیس مسجد و آشنایی با زندگینامه کریمه اهل بیت (س) استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول