اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد شهید خراسان جنوبی خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران بیرجند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از پیشرفت 50 درصدی مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران بیرجند خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران بیرجند
علیرضا سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوسف در مورد آخرین وضعیت پروژه‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید اظهار داشت: مهم‌ترین پروژه عمرانی در دست اجرا، مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران بیرجند است که 50 درصد پیشرفت دارد.
وی ادامه داد: تاکنون برای این مجتمع که در ابتدای خیابان سجادشهر در دست اجرا است 5.5 میلیارد تومان هزینه شده و 5 میلیارد دیگر برای افتتاح نیاز دارد.
سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بر دیدار و دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: یکی از برنامه‌های همیشگی این اداره دیدار با خانواده شهدا با حضور مسئولان است که هر روزه در سطح استان انجام می‌شود.
سالاری با بیان اینکه حدود 4 هزار جانباز در استان داریم که یک‌هزار و 100 نفر بالای 25 درصد هستند، اضافه کرد: در همین راستا علاوه بر دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز از جانبازان نخاعی خراسان جنوبی نیز بازدید و مشکلات آنان با حضور مسئولان استانی بررسی می‌شود.
وی از برپایی برنامه‌های اردویی مادران و همسران و فرزندان شاهد استان خبر داد و یادآور شد: در این استان یک‌هزار و 500 شهید داریم.
سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی عطرافشانی و غبارروبی گلزارهای شهدای سراسر استان خراسان جنوبی در هفته‌های مختلف از سوی دستگاه‌های اجرایی و برگزاری چندین یادواره شهدا در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی را از برنامه‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در 9 ماه امسال خواند.
سالاری با بیان اینکه خراسان جنوبی 212 آزاده سرافراز دارد، گفت: علاوه بر خدمات حمایتی از خانواده شهدا برنامه‌های ویژه‌ای برای آزادگان سرافراز داریم.
وی تصریح کرد: در بخش خدمات تحصیلی برای فرزندان نیز هم‌اکنون یک‌هزار و 100 دانشجو از خدمات استفاده می‌کنند که اغلب هم از دانشجویان موفق دانشگاه‌ها هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول