اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

انتخابات اوج مردم سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاباتی که در ایران برگزار می‌شود اوج مردم سالاری دینی است.

انتخابات اوج مردم سالاری دینی است
حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انقلاب متعلق به شهدا، ایثارگران و تمام مردم ایران است و کسی بر دیگری مقدم نیست.
این مسئول افزود: قهر از انتخابات یا تحریم آن از سوی برخی افراد همکاری با دشمن بوده و باید مشارکت در انتخابات به نحو احسن انجام گیرد.
ذاکر خاطرنشان کرد: طبیعی است قانون و چارچوبی برای حضور کاندیداها در این عرصه وجود دارد و نهایتا نزاکت و اخلاق انتخاباتی سبب از بین بردن سوژه برای دشمن و عدم سوء استفاده دشمنان می‌شود.
وی با بیان اینکه انتخابات در ایران اوج مردم سالاری دینی را نشان می‌دهد، گفت: نامزدهای انتخاباتی باید تمام این موارد را مد نظر قرار داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه کاندیداها باید عملکرد خود را به مردم نشان دهند، گفت: آگاهی بخشی به مردم در راستای اهداف و عملکرد خود می‌تواند یکی از مصادیق تبلیغ  باشد و باید این تبلیغات در موعد تعیین شده انجام شود تا جنبه قانونی پیدا کنند.
ذاکر با تاکید بر دوری کاندیداهای انتخاباتی از تخریب دیگر کاندیداها، اظهار داشت: چنین اقداماتی سبب مردود شدن کاندیدا می‌شود.
وی اعلام کرد: ملت ایران ملتی هوشیار بوده و طبیعی است که باید اهتمام کافی در این زمینه وجود داشته باشند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول