اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم -1

7 نفر در ساری نامزد انتخابات مجلس شدند/ هیچ خانمی داوطلب نبود

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: تاکنون هفت نفر در حوزه انتخابیه شهرستان ساری ثبت‌نام کردند.

7 نفر در ساری نامزد انتخابات مجلس شدند/ هیچ خانمی داوطلب نبود
سید عباس حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه منصور زارعی صبح امروز با ثبت نام در حوزه انتخابیه شهرستان ساری به طور رسمی کاندیداتوری خود را برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، اظهار داشت: تاکنون هفت داوطلب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان ساری ثبت نام کردند و تا آخر وقت اداری دو نفر دیگر نیز اقدام به ثبت نام می‌کنند.
وی یادآور شد: دیروز نام‌نویسی پنج داوطلب در حوزه انتخابیه مرکز استان انجام و امروز به طور رسمی دو کاندیدای دیگر ثبت‌نام شدند.
حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه سید رمضان شجاعی دیروز از مجلس آمادگی مجدد خود را برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، گفت: نماینده مردم ساری و میاندرود در حوزه انتخابیه ساری نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
وی ادامه داد: علی‌اصغر یوسف‌نژاد دیگر نماینده مردم ساری و میاندرود هنوز اقدامی نکرده است.
فرماندار ساری با بیان اینکه تمام داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرزندان شهر ساری هستند، خاطرنشان کرد: فضا برای ثبت‌نام تمام داوطلبانی که واجد شرایط هستند باز است.
وی ادامه داد: تاکنون هیچ خانمی در حوزه انتخابیه ساری نام‌نویسی نکرده است.
حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه 30 نفر هیئت اجرایی به دفتر شورای نگهبان معرفی شدند و مورد تائید قرار گرفتند، گفت: دعوت 30 نفر معتمد انجام و انتخاب هشت نفر توسط اعضا صورت گرفت و به زودی جلسه دوم برگزار می‌شود.
این مسئول فضای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در مرکز مازندران آرام اعلام کرد و یادآور شد: هم اکنون شاهد فضایی امن و آرام هستیم و این نشان از وفاق و همدلی در بین مردم است و تقاضا داریم تا اخلاق اسلامی و تقوای سیاسی از سوی داوطلبان رعایت شود.
فرماندار ساری درباره تبلیغات زودرس برخی از داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی داوطلبان در پنهان تبلیغات دارند، ولی به طور واضح برخورد جدی از سوی فرمانداری مرکز مازندران انجام نشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول