اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای هیئت اجرایی انتخابات بخش قرچک انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: معتمدان بخش قرچک با آرا خود اعضای هیئت اجرایی انتخابات بخش قرچک را انتخاب کردند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات بخش قرچک انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه سه‌شنبه جلسه معتمدان بخش قرچک برگزار شد و طی آن هشت نفر اعضای اصلی و پنج نفر از اعضای علی البدل هیئت اجرایی نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بخش بر اساس رای‌گیری انتخاب شدند.
بخشدار قرچک در ابتدای جلسه با بیان اینکه برگزاری انتخابات در کشور، امری بسیار مهم و حساس است، اظهار داشت: انتخابات تجلی حمایت مردم از نظام و مردم‌سالاری دینی است که به منظور هرچه منسجم و بهتر برگزار شدن فرآیند انتخابات توسط مسئولان شهرستان اندیشیده شده است.
حبیب اله ابراهیمی در ادامه امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را از مهم‌ترین ارکان انتخابات دانست و افزود: برنامه دولت برای این انتخابات تقویت مشارکت حداکثری، امانتداری، عدالت محوری و قانون‌مداری است.
وی در ادامه با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده شعور و درک سیاسی بالای آنان است، خاطرنشان کرد: مردم همانند گذشته با حضور خود در این انتخابات توطئه‌های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.
بخشدار قرچک در پایان تقویت اتحاد و انسجام در سطح شهرستان را از هر چیزی مهم‌تر دانست و تصریح کرد: مجریان و ناظران با مکلف شدن به وظایف قانونی و پرهیز از مسائل حاشیه‎ای در انتخابات باید با تعامل در راستای حل مشکلات گام بردارند.
در این جلسه که در بخشداری قرچک تشکیل شد، معتمدان حاضر در جلسه در فضایی صمیمی اعضای اصلی و علی البدل را از بین خود انتخاب کردند.
جعفر کاظمی، حسن حافظی، تاج محمد اسلامجو، حجت‌السلام بلوچی، جمشید صادق دوست، نور محمد اسلام‌جو، حسن احمدی و غلام‌عباس کاظمی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات و اکبر مهابادی، سید مجتبی حسینی، قدرت اله ایران‌شاهی، حبیب ستاری و علی بهرامی به عنوان پنج نفر اعضای علی البدل انتخاب شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول