اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان؛

63 نفر نامزد انتخاباتی گیلان نام‌نویسی کردند

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان گیلان شمار ثبت نام‌کنندگان نهمین دوره نمایندگی مجلس در این استان به 63 نفر رسید.

63 نفر نامزد انتخاباتی گیلان نام‌نویسی کردند
کبری مهرورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان مجلس نهم در گیلان، اظهار داشت: از صبح تا عصر امروز تعداد 20 نفر برای نمایندگی نهمین دوره مجلس در گیلان ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان در 11 حوزه انتخابی گیلان صورت گرفته است، ابراز داشت: بیشترین ثبت نام در حوزه انتخابی شهرستان رشت صورت گرفته است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه در بین داوطلبان نمایندگی یک نفر خانم نیز ثبت نام کرده است، اذعان داشت: طبق اعلام وزارت کشور تمام مراکز از 8.5 صبح تا 17 عصر آماده نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی هستند.
وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کاندیداها با دستور وزیر کشور از سوم تا پایان وقت اداری نهم دی ماه انجام می‌شود و نامزدهای انتخابات مجلس در این مدت فرصت دارند به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند و اصل مدارک خود را تحویل ستاد انتخابات در فرمانداری‌ها دهند.
انتهای پیام/ص20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول