اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتخابات میدان اقتدارگرایی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ملت ایران 12 اسفند امسال را به نقطه اعتلای اقتدارگرایی و ارزشمداری حرکت‌های خود تبدیل می‌کند.

انتخابات میدان اقتدارگرایی ایرانیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جریان بازدید از مراحل ثبت‌نام نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران 12 اسفند امسال را به نقطه شوکت خود و فرو ریختن اندیشه شرارت‌گونه دشمن تبدیل می‌کنند و بار دیگر به دنیا اعلام می‌کنند که این انقلاب به پشتوانه ملت زنده و بالنده است.
وی با یادآوری این‌که دشمنان ما برای انتخابات پیش رو دندان طمع تیز کرده‌اند، تصریح کرد: ما برای کندن و بیرون انداختن این دندان طمع به بصیرتی روزافزون و هوشیاری بی‌بدیل نیاز داریم.
صابری در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که هیچ کس حق ندارد در عرصه انتخابات با دست زدن به برخی اقدامات مخدوش باور و اعتماد ملت را دچار هیجانات کاذب بکند، خاطر نشان کرد: دشمن امروز تنها راه جولان دادن خود را صحنه تبلیغات و آشوب درست کردن بعد از انتخابات می‌داند اما این بار نیز در این مسیر پرتلاطم خود دچار شکستی مفتضحانه می‌شود.
این مسئول قانونمداری و زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم را از وظیفه خطیر مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات اعلام کرد و ادامه داد: در چهار روز گذشته از زمان ثبت‌نام کاندیداها بیش از 34 نفر در پنج حوزه انتخابیه استان داوطلب نمایندگی مجلس شدند در حالی که این تعداد در جریان انتخابات مجلس هشتم کمتر از این میزان بوده است.
وی به روزشمار انتخابات اشاره کرد و گفت: ‌بعد از پایان مهلت قانونی ثبت‌نام مراحل مختلف گزینش و تعیین صلاحیت‌ها آغاز می‌شود که در این زمینه بین هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی یک تعامل خوبی را شاهد هستیم.
رئیس ستاد انتخابات استان با یادآوری این‌که پیش‌بینی‌ها حکایت از یک شور و حال انتخاباتی مضاعف برای ایام پایانی سال می‌دهد، افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاباتی می‌باشد که در آن مردم بار دیگر غیرت و هویت ایرانی خود را در دفاع از اصالت ارزش‌های اسلامی، دینی و مکتبی نشان می‌دهند.
استاندار اردبیل فضای استان را برای انتخابات آرام همراه با سلامت و تدبیر از سوی مسئولان امر اعلام کرد و اظهار داشت: از تمام کاندیداها، طرفداران و رسانه‌ها انتظار داریم فضای آرام جامعه را تداوم ببخشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول