اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم

نام‌نویسی 4 نفر در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه

خبرگزاری فارس: تا پایان چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه چهار نفر نام‌نویسی کردند.

نام‌نویسی 4 نفر در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام از کاندیداها سه نفر از نامزدهای انتخاباتی برای نمایندگی مردم در حوزه انتخابیه شهرستان فردوس برای قبول مسئولیت سنگین وکالت مردم منطقه در مجلس نهم شورای اسلامی نام‌نویسی کردند تا آمار در پایان روز چهارم به چهار نفر در این حوزه انتخابیه برسد.
داوود تقاضایی فوق لیسانس عمران اهل فردوس، محمدحسین حاجتی دکتری ادبیات اهل فردوس و محمد کریم عابدی اهل طبس روستای پیرحاجات افرادی بودند که در روز چهارم در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه نام‌نویسی کردند.
محمد و مجتبی فردوسی‌پور فرزندان آیت‌الله فردوسی‌پور نیز فرم ثبت‌نام را گرفته‌اند و قرار است در پنجمین روز از مهلت قانونی نام‌نویسی از نامزدها ثبت‌نام کنند.
حجت‌الاسلام محمد فردوسی‌پور در دوره‌های قبلی انتخابات مجلس نیز نام‌نویسی و در ادامه راه به نفع یکی از کاندیدا انصراف داد.
چهره‌های مطرح دیگری نیز که در افکار عمومی نام آنان منتشر شده هنوز وارد صحنه نشده‌اند.
انتهای پیام/ن۳۰
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول