اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

تعرفه شهرداری برای سال آینده در حال تدوین نهایی است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تعرفه شهرداری برای سال 91 در حال تدوین نهایی است.

تعرفه شهرداری برای سال آینده در حال تدوین نهایی است
جواد زنجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، به تنظیم تعرفه شهرداری برای سال 91 اشاره کرده و اظهار داشت: تعرفه‌ها در حال تدوین است و بنده به عنوان نماینده شورا در جلسات تنظیم تعرفه شهرداری اردبیل حضور داشته و از منافع ملت دفاع می‌کنیم.
وی افزود: با توجه به تجربه 12 ساله خود در شورا توفیق حضور در جلسات تدوین تعرفه‌ها را پیدا کردیم و در عمل در مسیر اصلاح و تعدیل عوارض و اقدامات مناسب و شایسته در این حوزه گام بر می‌داریم.
زنجانی تصریح کرد: امسال جلسات متعدد و بررسی‌های مفیدی در حوزه تدوین تعرفه‌ها انجام شده و تدوین تعرفه سال 91 شهرداری اردبیل آخرین مراحل خود را در حال سپری کردن است.
این مسئول خاطر نشان کرد: در مجموع تسهیلات و روان‌سازی امور برای ساخت و سازهای اقشار آسیب‌پذیر، احیای بافت فرسوده و ساماندهی املاک بلاتکلیف مانده، انجام شده است که قرار است به مرحله اجرا گذاشته شوند.
زنجانی از نبود ضوابط خاص به ویژه در تعدیل چشمگیر حق مشرفیت اظهار گلایه کرد و ادامه داد: ‌ما با برطرف شدن برخی موانع و مشکلات در حال تکمیل تعرفه سال 91 هستیم و با هدف افزایش درآمد برای شهرداری ردیف‌های جدید درآمدی را تعریف کردیم.
وی اضافه کرد: این تعرفه قرار است تا آخر دی ماه تدوین و برای تصویب نهایی به فرمانداری اردبیل ابلاغ شود که امیدواریم این کار نیز تا 15 بهمن ماه امسال شکل اجرا بگیرد.
زنجانی در مورد آخرین وضعیت بودجه‌نویسی سال 91 شهرداری اردبیل نیز گفت:‌ در حال جمع‌آوری اطلاعات از سازمان‌ها و مناطق مختلف هستیم تا بتوانیم اوایل اسفند ماه بودجه سال 91 شهرداری را در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر مورد بررسی قرار داده و 10 روز مانده به پایان سال آن را برای اجرا تحویل شهرداری دهیم.
به گزارش فارس، نایب رئیس شورای شهر اردبیل اولویت‌های بودجه سال آینده را بحث آسفالت معابر، مشارکت سرمایه‌گذاران، زیباسازی، ترافیک، مبلمان شهری و توسعه زیرساخت‌های خدماتی برشمرد.
وی در ادامه سخنان خود به فضای انتخابات و ضرورت مهیا شدن فضا برای حضور و مشارکت حداکثری مردم افزود: هنوز شاهد گرم شدن تنور انتخابات در سطح جامعه نیستیم و انتظار می‌رود مسئولان امر به جای منتظر ماندن برای تشویق مردم به حضور در روزهای پایانی بر شور و حرارت انتخابات و آگاهی حضور مردم بیفزایند.
زنجانی تصریح کرد: طیفی به شدت مترصد آن است که همه کاندیداها و حتی رأی‌دهندگان را به سمت و سویی خاص بکشند در حالی که این دیدگاه در حق مردم نگرشی ظالمانه است و باید وحدت و انسجام مردم را تقویت کرد.
وی خاطرنشان کرد: از هم اکنون می‌بینیم که استفاده رسانه‌های عمومی و برخی دیگر از فعالان به انزوا کشیده شده‌اند در حالی که ما به جای چند روز مانده به روز انتخابات برای تشویق و ترغیب مردم باید از هم اکنون زمینه مشارکت پرشور آنها را فراهم کنیم.
نایب رئیس شورای شهر اضافه کرد: جای تأسف است که نه تنها زمینه حضور طیف‌های مختلف، احزاب و گروه‌ها را در انتخابات هموار نمی‌کنیم بلکه به راحتی در صدد بیرون راندن منتقدانی هستیم که آنها را با لیست خط قرمز از نظام و برخی آرمان‌ها دور می‌کنیم در حالی که وظیفه همه ما جذب حداکثری و دفع حداقلی است که در فرمایش مقام معظم رهبری نیز به آن بارها تاکید شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول